برندهای ایرانی کورین

برندهای ایرانی کورین

برندهای ایرانی کورین

همانطور که می دانید، بازار کورین که کاملا وابسته به بازار ارز است، این روزها با توجه به قیمت دلار، کاملا متلاطم است. برندهای خارجی تولید کننده کورین نظیر سامسونگ، ال جی، هانکس و …، این روزها تا حدودی از ارائه ورق کورین به بازار خود داری می کنند. پیش بینی می شود تا ثبات بازار ارز و قیمت دلار، برندهای خارجی تولید کورین همچنان به این رویه ادامه دهند و از ارائه ورق کورین به بازار خود داری کنند.

علاوه بر این مسائل، افزایش قیمت برندهای کورین خارجی نیز بسیار چشمگیر است و قدرت خریدار را تحت الشعاع قرار خواهد داد.

هرچند برندهای کورین ایرانی نیز دچار افزایش قیمت شده اند اما حداقل اینکه قیمت مناسب تری دارند و عمدتا در بازار موجود هستند. از جمله برندهای ایرانی تولید کورین می توان به برندهای آتیستون، تکسانیت، اورانوس و … اشاره نمود. معمولا برندهای ایرانی، کدهایی شبیه به برندهای ال جی و سامسونگ را نیز تولید می کنند تا بتوانند جایگزین این برندها شوند.

به لحاظ کیفیت در این مورد صحبت نمی کنیم اما به لحاظ موجودی بازار و قیمت، استفاده از کورین های ایرانی در حال حاضر می تواند گزینه مناسب تری باشد. در ادامه با مراجعه به لینک های زیر می توانید با برندهای ایرانی تولید کورین و طرح و رنگ های آنها، بیشتر آشنا شوید:

کورین تکسانیت

کورین آتیستون

کورین اورانوس

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>