سنگ مصنوعی کورین

سنگ مصنوعی کورین

سنگ مصنوعی کورین

در این مقاله کوتاه قصد داریم به سوالی پاسخ گوییم که از سوی بسیاری از مشتریان مطرح می شود، این که سنگ مصنوعی چیست؟ صفحات یکپارچه سخت که در ایران با نام کورین شناخته می شوند، به دلیل شباهت اولین مدل های آن به سنگ طبیعی و همینطور ماهیت مشابه به سنگ طبیعی، با نام سنگ مصنوعی کورین هم شناخته می شود.

امروزه کورین دارای طرح ها و رنگ هایی بسیار متنوعی است. طرح هایی شبیه به سنگ طبیعی، طرهای ساده و … همچنین تنوع نگ در کورین بسیار بالاست. اگر در زمینه کیفیت کورین نیز بخواهیم به نکاتی اشاره کنیم باید بگوییم که این صفحات یکپارچه، مقاومت بسیار بالا در برابر خط و خش و ماندگاری فوق العاده ای دارند. بعد از چندین سال از استفاده از کورین، می توان این صفحات را ساب داد و سطح کورین مانند روز اول، تمیز و نو گردد. از طرفی اجرای کورین بدون درز است. یعنی محل اتصال قسمت های مختلف یک صفحه از طریق ساب خوردن، از بین رفته و صفحه پیوسته و یکپارچه ای خواهیم داشت.

به دلایل ذکر شده، کورین را می توان انتخاب اول برای صفحه کابینت دانست. امروزه کورین توسط برندهای ایرانی و خارجی مختلف تولید می گردد که از طریق ستون سمت راست سایت، می توانید این برندها را مشاهده و بررسی نمایید.

برای سفارش خرید و اجرای کورین می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

سنگ مصنوعی کورین سنگ مصنوعی کورین سنگ مصنوعی کورین سنگ مصنوعی کورین سنگ مصنوعی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>