صفحات کورین برای رویه کابینت

صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین

صفحات کورین برای رویه کابینت

شاید بتوان رویه کابینت را پر استفاده ترین کاربرد کورین دانست. کورین متریالی است که امروزه به طور گسترده در حال جایگزین شدن MDF برای صفحه کابینت است. یعنی کم کم بجای MDF برای رویه کابینت، کورین در حال استفاده است و این امر به دلیل ویژگی های فوق العاده کورین است. کورین متریالی است که آب در آن نفوذ نخواهد کرد. در واقع کورین به لحاظ ویژگی بسیار شبیه سنگ است و از این رو به آن سنگ مصنوعی اتلاق می شود. کورین همچنین با نام سنگ کورین نیز شناخته می شود.

از دیگر ویژگی های کورین می توان به اجرای بدون درز آن اشاره نمود. این خود دلیل دیگری برای نفوذ ناپذیری آب به درون کورین است که این متریال را برای استفاده بر روی کابینت بسیار مناسب می گرداند. درزها در اتصالات صفحات کورین ، با ساب خوردن از بین می رود. همین قابلیت ساب خوردن کورین سبب می گردد تا خط و خش های روی صفحه به سادگی برطرف شود. بنابراین بجای اینکه از MDF که به راحتی خط و خش می افتد و ترمیم نمی شود، می توان از کورین استفاده نمود که در صورت خش افتادن، با ساب خوردن کاملا صاف و یکدست می شود.

از طرف دیگر کورین دارای تنوع طرح و رنگ است. شما می توانید برای صفحه کابینت تان از کورین کاملا سفید استفاده نمایید و یا اینکه کورین طرح سنگ را انتخاب نمایید.

در این قسمت برای شما نمونه هایی از طرح کابینت با رویه کورین را آماده نموده ایم. اگر قصد اجرای کورین برای کابینت منزل تان را دارید، می توانید جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین صفحه کابینت کورین،سنگ کورین،کابینت کورین

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>