صفحه کابینت آشپزخانه با کورین خاکستری

صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری

صفحه کابینت آشپزخانه با کورین خاکستری

در ادامه معرفی و بررسی رنگ های کورین برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه، در این قسمت به سراغ رنگ خاکستری و رنگ های نزدیک به این رنگ کورین رفته ایم. رنگ های پیرامون رنگ خاکستری بسیار زیاد هستند. از جمله روشن،  تیره و … که با نام های مختلفی نیز شناخته می شوند.

شرکت ها و برندهای تولید کورین نیز طیف گسترده ای از کورین با این رنگ را تولید می کنند. به این منظور کافی است برندهای مختلف سامسونگ، ال جی، اورانوس، تکسانیت، هانکس و … را مشاهده و بررسی نمایید و کورین های تولید شده توسط هر برند را ببینید.

در ادامه برای شما نمونه هایی از استفاده از این نوع کورین برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه را آماده نموده ایم که می توانید آنها را مشاهده نمایید. این نمونه ها به این قصد ارائه می شوند که چنانچه شما قصد دارید از کورین برای کابینت استفاده نمایید، پیش از خرید خروجی نهایی کار را ببینید و آگاهی بیشتری تصمیم گیری نمایید.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری صفحه کابینت کورین،کورین خاکستری

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>