صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب چیست؟ آیا صفحه کابینت باید ضد آب باشد؟ در این قسمت قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم چرا که از سوی کاربران زیادی این پرسش مطرح می شود. در جواب به این سوال باید اینطور گفت که الزامی برای ضد آب بودن صفحه کابینت وجود ندارد اما قطعا بهتر است که صفحه کابینت ضد آب باشد.

از آنجایی که صفحه کابینت آبریزی زیادی دارد و در این بخش از آشپزخانه آب زیادی ریخته می شود، استفاده از صفحه کابینت ضد آب کمک زیادی به طول عمر کابینت های آشپزخانه خواهد نمود.

لازم به ذکر است از بین تمامی صفحات کابینت موجود در بازار شامل صفحه کابینت طرح کورین، ام دی اف با روکش های مختلف، سنگ طبیعی، کورین و کوارتز و …، تنها صفحه کابینت کورین است که ضد آب است. صفحات کورین یکپارچه هستند و نفوذ ناپذیری صد در صدر در برابر آب دارند. از طرفی چون محل اتصالات کورین بدون درز اجرا می شود (صفحه به شکل کاملا یک پارچه در خواهد آمد) ، هیچ درزی برای نفوذ آب وجود نخواهد داشت.

از این توضیحات به این نتیجه میرسیم که صفحات با قابلیت نفوذ ناپذیری در برابر آب، عمر بالاتری نسبت به صفحاتی که در برابر آب نفوذ پذیر هستد، دارند و از طرفی به دلیل نفوذ ناپذیری، کابینت های آشپزخانه نیز طول عمر بالاتری خواهند داشت. تنها گزینه پیش رو برای داشتن صفحه ضد آب، انتخاب کورین است. چرا که سایر متریال ها به دلیل ماهیت چوبی که دارند مقاومت بالایی در برابر آب نخواهند داشت.

اگر قصد استفاده و اجرای کورین برای صفحه کابینت آشپزخانه تان را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

2 پاسخ به “صفحه کابینت ضد آب”

  1. سلام و خسته نباشید
    میخواستم بدون اگر کابینت روشویی که تهیه کردی الگانته کابین و PVC باشه بازهم ممکنه در مجاورت رطوبت باد کنه و از بین بره؟ میخوام ببینم اسپری ضد آب تهییه کنم یا خیر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>