قبل از انتخاب، طرح های کورین را ببینید

صفحات کورین

قبل از انتخاب، طرح های کورین را ببینید

همانطور که می دانید، برندهای کورین زیادی در بازار وجود دارند و هر برند نیز، طرح ها و رنگ های متنوعی را پیش روی شما قرار می دهد. بنابراین، پیش از خرید کورین شما باید ابتدا طرح های کورین را مشاهده کنید.به این منظور، ما در وب سایت ایران کورین خدماتی را فراهم نموده ایم که شما پیش از خرید کورین بتوانید راحت تر انتخاب انجام دهید. این خدمات به این شکل است که شما با کلیک بر روی نام برند وارد صفحه طرح ها و رنگ های کورین تولید شده توسط آن برند خواهید شد و می توانید تمام کدهای تولیدی آن برند را ببینید. برای این که انتخاب بهتر و دقیق تری داشته باشید، شما می توانید با کلیک بر روی هر تصویر کورین، آن را بصورت بزرگ شده نیز مشاهده کنید.

به این شکل می توانید براحتی تمامی طرح های کورین را مشاهده کنید و سپس پس از انتخاب برند و کد، می توانید با ثبت درخواست بازدید تلفنی و هماهنگی با ایران کورین، نمونه ها و سمپل های سنگ را از نزدیک نیز مشاهده و بررسی نمایید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی نام هر برند وارد صفحه آن برند شده و کدها و طرح ها رو به شکلی که توضیح داده شد، مشاهده نمایید.

کورین ال جی (LG)

کورین سامسونگ

کورین هانکس

کورین تکسانیت

کورین آتیستون

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>