معرفی طرح ها و رنگ های کورین ال جی : هایمکس

کورین ال جی،کورین هایمکس

معرفی طرح ها و رنگ های کورین ال جی : هایمکس

برند ال جی به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ مصنوعی کورین در دنیا و در ایران شناخته می شود. کیفیت بالا در کنار تنوع طرح و رنگ کورین های تولید شده توسط این شرکت، ال جی را به یکی از بزرگترین برندهای مصرفی در بازار ایران تبدیل نموده است.

در این بخش قصد داریم به ارائه توضیحاتی در مورد نام طرح ها و رنگ های کورین ال جی بپردازیم. توضیحاتی که توسط خود شرکت ال جی برای کورین هایمکس ارائه شده است. شرکت ال جی با معرفی نام دسته بندی طرح های کورین خود، توضیحی در رابطه با آن دسته بندی ارائه نموده است. ضمن این موضوع، در مورد آپدیت های ارائه شده برای هر دسته بندی نیز توضیحاتی ارائه نموده است که دعوت می کنیم آنها را مطالعه نمایید.

MARMO

جذابیت بافت پیچیده ی آن، سنگ مرمر را به یاد می آورد و شما را مجذوب خود خواهد کرد. احساس لمس سنگ طبیعی و موج های نرم و عمیق روی آن، MARMO را به یکی از بهترین انتخاب ها در طراحی داخلی، تبدیل کرده است. در سال ۲۰۱۶ ، رنگ و بافت های جدید، با تکرار کمتر نقوش؛ MARMO را بیشتر از گذشته شبیه سنگ مرمر کرده است و حس بیشتری از لمس سنگ مرمر را به شما هدیه می دهد.

VOLCANICS

پر عمق و اسرار آمیز، در عین حال همسان سنگ های طبیعی. این محصول کلیه مزایای سطوح سخت آکریلیک را نیز در خود دارد. این ظاهر کاملا طبیعی، به دلیل نیمه شفاف و چند رنگی بودن این ورقه ها به دست می آید و حس لذت بخش لمس سنگ را با خود به همراه دارد. علاوه بر این، قابلیت نصب و تعمیر آسان تری را نیز ارائه م یدهد.

ASTER(Galaxy)

با طراحی شفاف نقطه ای و روشنای مروارید مانندش، گویا از دنیای دیگری به ما رسیده است. ورق ههای شفاف محصول، نمای خاصی به آن داده اند که در کنار آن درخشش مرواریدی؛ فضایی لوکس و در عین حال اسرار آمیز ایجاد می کند. « تاثیرات عمیق از چیزهای محتمل ناشی می شوند، نه از آنچه که ممکن است رخ دهد. «ارسطو »
با طراحی دقیق منابع نوری و تابش آن به این محصول، می توانید سایه روشن های رنگی متفاوتی؛ به طراحی خود در فضا اضافه کنید.

LUCIA

معرفی اولین سری از پوشش های کف HI-MACS طراحی شده توسط Marcel Wanders و تولید شده توسط LG Hausys . ترکیبی از عناصر معدنی مختلف، سه ویژگی شاعرانه مختلف به این محصول داده است: ملک هی ستاره، ملک هی یخ و ملک هی سایه. این پوش شهای کف؛ شخصیت خاص، قدرتمند خود را به محیط زندگی شما می آورند.

GRANITE

نام این محصول از کلمه لاتین Granum آمده است که به طراحی نقطه ای و متقارن سنگ Holocrystalline اشاره دارد. مجموعه بزرگی از بافت، رنگ های مختلف و ظرافت در طراحی که در کنار هم بهترین ترکیب ها را ارائه م یکند.

SOLID

رنگ های اصلی موجود در این محصول فضایی مطبوع برای کار و زندگی مهیا می کند. امکان تبدیل پیچیدگی های عمیق به سادگی در این طرح، زندگی را به اصل آن نزدیک تر می کند و مکانی مانند یک گالری هنری برای رویاهای شما، ارائه م یدهد. مجموعه ای بی حد و مرز، از لوکس ترین تا عجیب ترین و از کلاسیک ترین تا مدرن ترین محصولات؛ پیش روی شماست.

LUCENT

« تاثیرات عمیق از چیزهای محتمل ناشی می شوند، نه از آنچه که ممکن است رخ دهد. » ارسطو. این ماده در فضای نورپردازی شده، سایه روشن های رنگی متفاوتی ایجاد می کند و رنگ آمیزی خار قالعاد های در محیط خلق می کند.

کورین ال جی،کورین هایمکس کورین ال جی،کورین هایمکس کورین ال جی،کورین هایمکس

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>