نمونه هایی از اجرای کورین های مکس ال جی

کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین

نمونه هایی از اجرای کورین های مکس ال جی

این بار مشابه چند مطلبی که در مورد کورین های مکس نوشتیم، قصد داریم به بررسی نمونه هایی بپردازیم که توسط کورین های تولید شده توسط شرکت ال جی، کار شده است. این تصاویر مربوط به صفحه کابینت، کانتر، رویه یا صفحه میز، روشویی، سینک ظرفشویی و …. می باشد. در واقع کورین از آن دسته متریال هایی است که می توان با آن هر سطحی را اجرا نمود.

یکی از نکاتی که در مورد کورین ال جی باید بدانید، این است که این شرکت کورین را در دو ضخامت تولید می کند. ۱۶ و ۸ میلیمتر. کورین با ضخامت ۱۶ میل برای روی سطوح مورد استفاده قرار می گیرد و کورین با ضخامت ۸ میل بر روی دیوار مورد استفاده قرار می گیرد. بنابراین کورین های مکس ال جی برای استفاده بر روی دیوار نیز مناسب است.

و اما نکته ای آخری که در باب کورین ال جی باید بدانید این است که بر اساس تجربه چندین ساله ی ما در زمینه کورین و سنگ های مصنوعی، کورین ال جی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ضمن اینکه نسبت به سایر برندهای خارجی، قیمت مناسبی دارد. به این گزینه ها، تنوع بالای طرح و رنگ را نیز اضافه نمایید.

طرح های این بخش نمونه هایی از اجرای انوع طرح های کورین ال جی است که مشاهده می نمایید. اگر نیاز به مشاوره ی بیشتر در زمینه خرید کورین دارید، می توانید با مشاورین خود ایران کورین در تماس باشید.

کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین

کورین ال جی،کانتر کورین،صفحه کابینت کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>