نگاهی به برخی طرح های کورین هانکس (Hanex Solid Surface)

کورین هانکس،اجرای کورین

نگاهی به برخی طرح های کورین هانکس (Hanex Solid Surface)

شرکت کره ای تولید کورین هانکس، به عنوان یک از بزرگترین برندهای تولید صفحات کورین و همینطور کوارتز در دنیا شناخته می شود. این برند کره ای، در ایران نیز به طور گسترده مورد عرضه و استفاده قرار می گیرد و کورین هانکس ، از محبوب ترین برندهای خارجی کورین در ایران به شماره می رود. اگر می خواهید تمام طرح ها و رنگ های کورین هانکس را مشاهده نمایید، می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

طرح ها و رنگ های کورین هانکس

اما در این بخش، برخی از سنگ های کورین هانکس را در اندازه بزرگ برای شما آماده نموده ایم که می تواند بسیار جالب توجه باشد. این تصاویر توسط شرکت هانکس، به منظور نمایش کیفیت سنگ های این برند کورین، تهیه شده است.

اگر قصد خرید و اجرای کورین هانکس برای صفحه کابینت یا کانتر و … را دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید. برای مشاهده نمونه های کورین هانکس، با ما همراه باشید.

کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین کورین هانکس،اجرای کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>