کورین : صفحه کابینت ، روشویی و کانتر

صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین

کورین: صفحه کابینت، روشویی و کانتر

در این بخش قصد داریم در مورد فضاهایی که می توان در آنها از کورین استفاده نمود صحبت کنیم. در واقع بهترین قسمت هایی که می توان در آنها از کورین استفاده نمود رویه کانتر آشپزخانه، رویه و صفحه کابینت، روشویی و سینک سرویس بهداشتی، وان حمام، دیوارهای حمام، جزیره در آشپزخانه جزیره ای و کانتر منشی، میز رسپشن شرکت ها، هتل ها و سازمان و …. است.

برای اینکه بدانیم کورین در چه جاهایی بهترین کاربرد را دارد، به ویژگی های کورین نگاهی می اندازیم. تنوع طرح و رنگ کورین، اجرای بدون درز که سبب آنتی باکتریال شدن آن خواهد شد، انعطاف پذیری این متریال و شباهت بی نظیر آن به سنگ (به کورین سنگ مصنوعی گفته می شود و برخی کورین را سنگ کورین می نامند )، سبب می شود تا هر جایی و قسمتی که شما قبلا از سنگ و یا MDF استفاده می کرده اید، از این به بعد از کورین استفاده نمایید.

دلیل این امر، ویژگی های ممتاز کورین نسبت به سنگ طبیعی و MDF است. کورین در صورت برداشتن خط و خش، با ساب خورد صاف وصیقلی می شود. از طرف دگیر بدلیل اجرای بدون درز کورین و حذف درزها در نقاط اتصال، قابلیت نفوذ آب وجود نخواهد داشت. از این رو روی کابنیت و روشویی و …. بهترین جایی است که می توان از کورین استفاده نمود.

توع طرح ها و رنگ های کورین را نیز فراموش نکنید! اگر قصد اجرای رویه و صفحه کابینت، کانتر، روشویی و … را دارید، می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

در ادامه نمونه هایی از کاربردهای مختلف کورین با طرح های مختلف آماده شده است که دعوت می کنیم نگای به این کابینت ها و روشویی ها بیاندازید.

صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین صفحه کابینت کورین،صفجه کانتر کورین،روشویی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>