کورین های جدید هایمکس ال جی (سنگ مصنوعی ال جی)

کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس

کورین های جدید هایمکس ال جی (سنگ مصنوعی ال جی)

شرکت پرقدرت ال جی معروف به سنگ مصنوعی یا کورین ال جی با نام تجاری های مکس، ۱۰ نمونه از تولیدات جدید خود را با عنوان تازه های های مکس معرفی کرد.

این ۱۰ نمونه شامل پرطرفدارترین طرح ها و رنگ ها در سالهای پیش است، اما تفاوت عمده ی این طرح ها در بکارگیری ساده و مینیمال در فضاهای مدرن می باشند. حتما می دانید شرکت هولدینگ ال جی گروه تولید کننده سنگ مصنوعی خود را های مکس معرفی کرده است. کورین هایمکس در طرح های جدید، خود را موظف کرده تا برای هر یک از کدها یک نمونه اجرایی به نمایش بگذارد.

این نمونه های اجرایی شامل کانتر، دیوارپوش، صفحه های روی میز یا پیشخوان و یا حجم های تزئینی در قالب مجسمه ای یکپارچه و در عین حال بسیار مدرن، مینیمال و پارامتریک می باشند. محل اجرا و بکارگیری این متریال تقریبا نو به بازار آمده، که به نام کورین در ایران شناخته می شود و مشخصات ظاهری سنگ را دارند و در بسیاری از مقالات به نام سنگ مصنوعی خوانده می شوند هنوز برای عوام مورد سئوال است.

شرکت کورین الجی با انتشار نمونه تصاویر جرایی که در زیر می بینید فضای اجرای کورین را ۹۹% داخلی و استفاده در معماری داخلی و دکوراسیون معرفی می کند.

شما می توانید جهت اجرای صفحات کورین، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس کورین الجی،کورین های مکس،کورین هایمکس

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>