ابعاد صفحه روی کابینت

ابعاد صفحه روی کابینت

ابعاد صفحه روی کابینت

در این قسمت قصد داریم ابعاد صفحه روی کابینت را بصورت استاندارد بیان کنیم. توجه داشته باشید ابعاد ارائه شده، ابعاد استاندارد می باشد و ابعاد غیر از این هم ممکن است.

ابعاد بسته به اینکه از MDF استفاده شود یا از سنگ مصنوعی کورین یا کوارتز متفاوت است.

صفحه کابینت ام دی اف

صفحه کابینت معمولا ۴٫۱ طول دارد و ۶۰ یا ۶۵ سانتی متر عرض خواهد داشت. عرض کابینت معمولا ۶۰ است و در بعضی موارد ۵۵ هم در نظر گرفته می شود. صفحت MDF معمولا ۳٫۲ یا ۵ سانتی متر ضخامت دارند. رویه صفحه کابینت MDF معمولا از جنس HPLیا  PVC یا ملامینه و یا پرینتی هستند که بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می شوند.

صفحه کابینت کورین یا کوارتز

صفحه کابینت از جنس سنگ مصنوعی کورین دارای عرض ۷۶ سانتی متر هستند و طول آن بسته به نوع کابینت شما قابل تغییر است و محدودیتی ندارند. عرض ۷۶ سانتی متر برای کابینت با عمق استاندارد ۶۰ سانتی متری ساخته شده است. چرا که ۵ سانتی متر برای لبه و پیشانی و چند سانتی متری هم برای قرنیز در نظر گرفته می شود.

لازم است بدانید که سنگ کورین دارای ابعاد استاندارد است. این ابعاد توسط تمامی کارخانه های تولید سنگ کورین اجرا می شود و به این ترتیب تمامی سنگ های کورین دارای ابعاد مشخصی هستند. این ابعاد را می توانید در جدول زیر مشاهده نمایید:

طول سنگ کورین۳۶۶ سانتی متر
عرض سنگ کورین۷۶ سانتی متر
ضخامت سنگ کورین۱۲ میلیمتر

امیدواریم این اطلاعات در خرید صفحه کابینت به کار شما بیاید. اگر قصد خرید صفحه کابینت کورین یا کوارتز دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

ابعاد صفحه روی کابینت

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>