استفاده از سنگ کورین و کوارتز برای صفحه میز و کابینت قطار و ون

صفحات کورین،صفحات کوارتز

استفاده از سنگ کورین و کوارتز برای صفحه میز و کابینت قطار و ون

امروز در وب سایت ایران کورین، قصد داریم به موضوع جالبی بپردازیم. استفاده از صفحات کورین و کوارتز برای صفحه میز و همینطور کابینت در فضاهای مجدودی نظیر ماشین های ون و همینطور قطار.

همانطور که می دانید، صفحات کورین، معمولا برای ساخت صفحات و رویه ی سطوح مورد استفاده قرار می گیرند. در فضاهایی مانند قطار و ون، با توجه به اینکه همواره در حرکت هستند و زمان برای تعمیرات بسیار محدود است، می توان برای صفحات میزها و کابینت ها، سینک روشویی و … از صفحات کورین و همینطور سنگ کوارتز بهره گرفت. این صفحات دارای مقاومت بسیار زیادی نسبت به متریال های دیگر نظیر MDF هستند و عمر بسیار طولانی تر نسبت به متریال های قدیمی دارند. از طرف دیگر، اجرای بدون درز صفحات کورین سبب آنتی باکتریال شدن می شود که این امر در فضاهایی این چنینی با توجه به محدودیت جا و رعایت اصول بهداشتی، بسیار مهم است.

به این نکات تنوع بسیار بالای طرح و رنگ های صفحات کورین و کوارتز را اضافه کنید. بنابراین، صفحات کورین و کوارتز می توانند گزینه بسیار مناسبی برای ساخت کانتر، صفحه کابینت، صفحه میز و … در فضاهایی نظیر قطار باشند.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در این رابطه دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

صفحات کورین،صفحات کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>