رنگ کورین سامسونگ

رنگ کورین سامسونگ

رنگ کورین سامسونگ

کورین سامسونگ یا به عبارت صحیح تر و دقیق تر کورین لوته، یکی از معتبرترین و با کیفیت ترین سنگ های کورین در دنیاست. از آنجایی که این سنگ کورین ابتدا توسط شرکت سامسونگ تولید می شد، هنوز با این نام شناخته می شود در حالی که این سنگ را در حال حاضر شرکت لوته تحت لیسانس شرکت سامسونگ تولید می نماید.

بعد از اتفاقات ارزی در سال ۹۷، کورین سامسونگ به قیمتی باورنکردنی برای هر مترطول رسیده است و برای مصرف کننده ایرانی قیمت تمام شده کار با این ورق، کمی بالا خواهد بود. در عین حال این سنگ هنوز مشتری های مخصوص به خود را دارد. از آنجایی که بسیاری از عزیزانی که با ایران کورین تماس می گیرند به دنبال طرح ها و رنگ های کورین سامسونگ هستند، لازم دانستیم این نکته را به عرض عزیزان برسانیم که تمامی طرح ها و رنگ های کورین سامسونگ پیش تر در سایت ایران کورین ارائه شده است. شما از طریق لینک زیر می توانید این طرح ها و رنگ ها را مشاهده و بررسی نمایید. در صورت نیاز به خرید و اجرای کورین سامسونگ نیز می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

طرح ها و رنگ های کورین سامسونگ

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>