سنگ کورین ، تنوع بی نظیر طرح و رنگ

سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین

سنگ کورین ، تنوع بی نظیر طرح و رنگ

وقتی صحبت از کورین می شود، بسیاری از افراد نمی دانند این متریال را نمی شناسند. ممکن در جایی کورین را دیده باشند یا به آنها گفته شده باشد که این صفحه کابینت از جنس کورین است. حتی بدلیل شباهت بسیار زیاد کورین با سنگ، ممکن است کورین را با سنگ طبیعی اشتباه گرفته باشند. به دلیل همین شباهت، کورین را سنگ کورین نیز می نامند! در واقع نام صحیح تری که به صفحات کورین اتلاق می گردد، سنگ مصنوعی و یا سنگ مهندسی است.

کورین دارای ترکیبی است که آن را از خیلی جهات شبیه به سنگ می کند. سخت است و طرح هایی مشابه سنگ دارد و دقیقا در همان فضاهایی بکار می رود که سنگ به کار گرفته می شود. اما باید بدانید که سنگ کورین ، دارای محاسنی است که این متریال را خاص و متمایز می نماید:

   – اول اینکه کورین دارای طرح های بسیار زیادی است. کورین هر برندی که باشد، چه سامسونگ، چه الجی چه … ، دارای طرح های زیادی است که قطعا نظر شمار را جلب خواهد نمود. شما می توانید کورین را به صورت یک رنگ ساده کار کنید! به عنوان مثال سفید یا مشکی. و یا اینکه کورین را با طرح های شبیه به سنگ کار نمایید.

   – دوم اینکه کورین درز ندارند. اجرای کورین به شکلی است که می توان پس از اتصال صفحات کورین ، درزها را حذف نمود.

   – سوم اینکه کورین به دلیل اجرای بدون درز آنتی باکتریال است و در فضاهایی که آبریزی زیادی دارند نظیر آشپزخانه، صفحات کابینت و … می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد.

   – چهارم اینکه سنگ کورین دارای قابلیت فرم پذیری است. این نکته برگه برنده ای است که این متریال را نسبت به هر متریال دیگر، متفاوت و شاخص می نماید، صفحات کورین این قابلیت را دارند که فرم منحنی به خود بگیرند و به وسیله این ویژگی، شما می توانید ایده هایی که در ذهن خود دارد را اجرایی نمایید.

   – برای کورین ویژگی های زیادی برشمرده اند که ما به همین چند ویژگی شاخص اکتفا می کنیم. شما می توانید کورین را روی کابینت به عنوان صفحه کابینت به کار ببرید، می توانید با کورین آشپزخانه جزیره ای بسازید، می توانید با کورین وان حمام، مبلمان و …. را اجرا نمایید.

در ادامه دعوت می کنیم برخی نمونه های کار شده با سنگ کورین را مشاهده نمایید. در این نمونه ها، آشپزخانه جزیره ای، کابینت، کانتر، وان حمام و … وجود دارد و تنوعی از کارهای قابل انجام با کورین، در اختیار شما قرار گرفته است. اگر قصد استفاده، خرید و مشاوره در زمینه کورین را دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین سنگ کورین،صفحه کورین،کورین سامسونگ،سنگ مصنوعی کورین

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>