سنگ کورین خاکستری ساده برای جزیره آشپزخانه و صفحه کابینت

کورین خاکستری، صفحه کورین ساده

سنگ کورین خاکستری ساده برای جزیره آشپزخانه و صفحه کابینت

در این قسمت قصد داریم برای شما نمونه ای از اجرای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه را ارائه کنیم با سنگ کورین خاکستری کار شده است. امروزه، با توجه به طراحی مدرن خانه ها، در آشپزخانه ها بجای کانتر، یک جزیره در وسط آشپزخانه قرار می گیرد.

بهترین متریال برای صفحه جزیره آشپزخانه، کورین است. دلیل این امر این است که صفحات کورین، بدون درز اجرا می گردند و سطح جزیره شما، بدون درز خواهد بود. اگر از MDF و متریال های چوبی استفاده نمایید، علاوه بر حساسیت نسبت به آب و کاهش طول عمر، نمی توانید سطحی یکپارچه داشته باشید. چرا که درز MDF قابل برطرف شدن نیست. اما این یکی از بزرگترین مزیت های کورین است که می توانید سطحی یکپارچه داشته باشید. در حقیقت اجرای بدون درز، بزرگترین قابلیت صفحات کورین است.

نمونه ای که در این بخش مشاهده می نمایید، استفاده از صفحات کورین به رنگ خاکستری برای یک آشپزخانه مدرن است. رنگ خاکستری را شما می توانید در اکثر برندهای تولیدکننده کورین، چه ایرانی و چه خارجی قابل دسترسی خواهد بود. رنگ خاکستری هم نشینی بسیار خوبی با کابینت و جزیره چوبی رنگ دراد.

اگر قصد استفاده و اجرای کورین برای آشپزخانه را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین خاکستری، صفحه کورین ساده

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>