سنگ کورین در کجا استفاده می شود ؟ بخش ۱

کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین

سنگ کورین در کجا استفاده می شود؟ بخش ۱

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که سنگ کورین چه کابردهایی دارد؟ در چه فضاهایی مورد استفاده قرار می گیرد؟ آیا برای هر جایی مناسب است یا خیر! در این بخش قصد داریم به این سوالات پاسخ گوییم تا شما بیشتر با این نوع متریال و کاربردهای آن آشنا شوید.

بسیاری از ما فکر می کنیم سنگ کورین یا سنگ مصنوعی کورین و یا هر اصطلاح دیگری که برای این صفحات سخت بکار می برید، تنها بر روی کابینت و به عنوان صفحه کابینت مورد استفاده قرار می گیرد. اما استفاده از کورین تنها به همینجا ختم نمی شود. در وب سایت ایران کورین، بارها نمونه هایی از استفاده از متریال کورین برای کانتر آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی و سینک آشپزخانه، میز منشی و کانتر رسپشن و … ارائه کرده ایم. علاوه بر این موارد، شرکت های کورین خارجی نظیر ال جی، سامسونگ (لوته)، دوپونت، هانکس و … بارها نشان داده اند که کورین تنها بر روی صفحه کابینت و موارد ذکر شده به کار نمی رود و این متریال، کاربری های بسیاری دارد.

شرکت ال جی در یکی از نمونه کاربردهای کورین های مکس، مبلمان یک فضای اداری را بطور کامل با کورین کار کرده است. همچنین در طرحی خاص، مبلمان و دیوار هر دو از جنس کورین هستند و به یکدیگر متصل نیز هستند! علاوه بر این استفاده های بزرگ از کورین، می توان این متریال را برای ساخت محصولات تزیینی مانند آباژور، میزهای کنار مبل، مجسمه، گلدان، میز تلفن و غیره نیز مورد استفاده قرار داد.

اگر بخواهیم کمی واضح تر و اصولی تر صحبت کنیم، برای اینکه بدانیم کورین در چه بخش هایی و روی چه سطح هایی مورد استفاده قرار می گیرد، باید ویژگی های کورین را مورد بررسی قرار داد:

  • اولین نکته اینکه، کورین متریالی است که بر روی سطوح استفاده می شود. سطوحی نظیر صفحه کابینت، کانتر، مبلمان، میز و … .
  • دومین نکته اینکه کورین متریالی است که خلل و فرج ندارد. و از طرف دیگر بدون درز اجرا می شود. بنابراین در فضاهای بهداشتی و فضاهایی که آب ریز زیادی دارند، کورین بهترین انتخاب است.
  • سومین نکته طرح ها و رنگ های متنوع این متریال است. در واقع کورین یکی از متنوع ترین متریال های ساختمانی است. از طرفی شبیه MDF های گلس است و از طرف دیگر شبیه سنگ مرمر و ضعف های MDF و سنگ مرمر را ندارد.
  • چهارمین نکته قابلیت ساب خوردن است! یعنی کورین را می توان بسیار ساده و با سمباده ترمیم نمود. اگر خط و خش روی این متریال در مرور زمان بیفتد، می توان کورین را با سمباده ترمیم نمود. چرا که این سطوح بصورت یکپارچه و یک شکل هستند.
  • پنجمین نکته قابلیت فرم پذیری کورین است. به عبارت دیگر می توان کورین را تحت حرارت خم کرد.

با این نکات می توان فهمید که کورین برای:

  • تمام سطوح سرویس بهداشتی نظیر وان، کابین دوش، روشویی و …
  • تمام سطوح آشپزخانه نظیر کابینت، سینک، کانتر و ….
  • فضاهای اداری نظیر کانتر و میز و …
  • فضاهای بهداشتی و درمانی نظیر آزمایشگاه، اتاق عمل و …
  • ساخت طرح های خاص و منحنی نظیر وسایل تزئینی، کانتر های منحنی و …
  • و ….

قابل استفاده است.

در بخش دوم به استفاده جزئی تر و ریز تر کورین اشاره خواهیم نمود. در این بخش سعی کردیم به کلیات استفاده از کورین اشاره کنیم. اگر شما نیز قصد اجرای کورین برای هر فضایی را دارید و یا نیاز به مشاوره بیشتر در رابطه با کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین

کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین کورین،سنگ کورین،سنگ مصنوعی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>