طرح های سینک و روشویی کورین اورانوس

روشویی کورین اورانوس

طرح های سینک و روشویی کورین اورانوس

شرکت کورین اورانوس به عنوان یکی از شرکت های ایرانی تولید کورین ، محصولات متنوعی با متریال کورین را روانه بازار می کند. اورانوس علاوه بر تولید برندهای مختلف کورین خود نظیر اورانوس، میسی و امرالد ، بصورت ویژه روشویی ها و سینک روشویی کورین را تولید و روانه بازار می کند. لازم به ذکر است اورانوس به جای نام کورین برای سنگ مصنوعی از عنوان کرولیت استفاده می کند.

از جمله ویژگی های کورین تولید شده توسط شرکت اورانوس می توان به :

دقت و ظرافت در اندازه ها و برش ها

تکنولوژی برش صفحات سنگ مصنوعی اورانوس با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا صورت می پذیرد که باعث می شود، این سنگ ها علی رغم طول و عرض زیادشان ، طوری در کنار هم قرار گیرند، که بطور دقیق و موازی هم و کاملاً به هم چسبیده قرار بگیرند.

قابلیت یکپارچه سازی قطعات چندین صفحه سنگ کنار هم

سنگ اورانوس با استفاده از توعی رزین مخصوص سنگ اورانوس طوری به هم متصل می شوند، که اثری از برش سنگ در خود به جای نمی گذارد.
این رزین از موادی تشکیل شده است که دقیقاً هم رنگ و طرح صفحه سنگی مورد نظر می باشد و پس از خشک شدن به جنسی شبیه به همان تخته سنگ مربوطه تبدیل می گردد.
این امر سبب می شود شما توانسته باشید قطعاتی با طول های بسیار زیاد و یا حتی سنگ های با زاویه های شکسته اما با سنگی یکپارچه داشته باشید.

عدم فروپاشی در مقابل شکست و قابلیت ترمیم خطوط شکست

به خاطر تراکم مولکولی بالا هنگامی که حتی اگر اتفاقاً شکستی بر روی سنگ اتفاق بیفتد هرگز دچار فروپاشی نمی شود، و حتی ترکیبی ساده از ترک را خواهید داشت که براحتی قابل تبدیل است. طریقه اصلاح و ترمیم نقاط شکست نیز در ادامه ارائه خواهد شد.

استحکام بالا

ساختار با تراکم مولکولی مستحکم ، قوی و فشرده این نوع سنگ، استحکام فوق العاده ای را برایش ایجاد می کند.

قابلیت برش

علی رغم استحکام بالا و مقاومت بالای سنگ در مقابل شکستگی، این سنگ می تواند با استفاده از اره های مخصوص برش های یکنواختی بخورد، تا حدی که حتی بتوان با استفاده از این نوع سنگ برای هنرهایی همچون معرق کاری ایرانی به جای چوب استفاده نمود.

ساب آسان حتی با سمباده

ابن نوع ستگ از جمله سنگ هایی است که از قابلیت ساب بسیار بالایی برخوردار است، از صنعتی ترین ساب های سنگ بری تا انواع سنباده در هر محلی نیز می تواند به محض مشاهده هر خط یا خشی با استفاده از یک سنباده نرم نیز می تواند اقدام به ساب آن نماید.

شفافیت و براقیت بالا

میزان شفافیت و براقیت آن را بهتر است فقط با دریافت نمونه مشاهده نمائید، تا به شفافیت آن پی ببرید.

ساخت جلوه های زیبای نوری با استفاده از نور و آب با سنگ

با توجه به براقیت و شفافیت و علی الخصوص خاصیت انعکاس نوری آن ، زیبایی منحصر به فدری را با ترکیب با انواع نورهای معمولی و رنگی ایجاد می کند.

مقاومت بالا

علی رغم وجود قابلیت هایی مانند برش توسط اره، این نکته نیز گفتنی است که سنگ اورانوس  ، امرالد و میسی دارای مقاومت بالایی را در مقابل خش می باشد.

قابلیت ترمیم خش

علی رغم استحکام بالا و تراکم مولکولی بالای سنگ ها، اگر حتی احیاناً خش یا خطوطی بر روی صفحات سنگی ایجاد شود، سنگ اورانوس  ، امرالد و میسی این قابلیت را دارا می باشد که با استفاده از سنباده مخصوص خود، مجدد به شفافیت و براقی روز اول خود بازگردد.

تعمیر و نگهدای آسان و ارزان

با توجه به استحکام صفحات می توانید تا آخر عمر در کنار فرزندان و حتی نوه های خود از سنگی زیبا و بدون دردسر لذت ببرید. حتی اگر اتفاقاً خطوط و یاخشی بر روی سطوح آن ایجاد شد، تنها با همان روش های آسان و ارزان یک سنباده زنی کوتاه همان مورد را نیز به همان شکل روز اولش نو، تمیز ، براق و زیبا بازگردانید.

طول زیاد

یکی از نکات حائز اهمیت در ایجاد طرحی زیبا و شبک، یکپارچگی آن در اجرا می باشد، که حداقل برش به سطح خورده شود. این مورد در رابطه با سنگ اورانوس اینگونه است که با توجه به طول زیاد و یکنواخت سنگ اورانوس، شما می توانید هر طرحی را با طول های بزرگ نیز اجرا نمائید.

وزن مناسب

وزن این سنگ ها نیز حتی با لحاظ مستحکم بودنش، وزن نسبتاً کمتری نسبت به دیگر سنگ ها دارد، که این امر کمک شایانی به طراحان این عرصه می کند.

مقاوم در برابر شرایط خاص آب و هوایی

یکی دیگر از نکات مهم برای طراحان مقاومت مواد مصرفی مورد نیازشان در هر شرایط آب و هوایی می باشد، که بتوانند بهترین طرح ها را بدون محدودیت در هر نقطه ای پیاده سازی کنند. سنگ اورانوس با همه قابلیت های منجصر به فردش این محدودیت را از سر راه شما برداشته، و به شما این امکان را می دهد در هر شرایط آب و هوایی هر آنچه در ذهن خلاق خود دارید را پیاده کنید.

بهداشتی بودن سنگ اورانوس

سنگ اورانوس بر خلاف دیگر سطوح ، بدون هیچ درز ، خلل یا بی نظمی سطحی از نفوذ ، تجمع و تکثیر باکتری ها ، قارچ ها و ویروس ها جلوگیری می کند.

زمین سبز با اورانوس

سنگ اورانوس به استفاده از مواد و حتی فرایند تولید سازگار به محیط زیست و قابلیت بازیافت آن توسط طبیعت در آخرین چرخه از زندگی اش از سرزمینی سبزتر حمایت می کند. شما نیز می توانید با استفاده از این محصول سبز در این مهم زمین را یاری کنید.

مقاوم در برابر حرارت ، آتش و یخبندان

لوکس مقرون به صرفه

آیا شما نیز بر این باورید که برای داشتن فضایی زیبا در خانه باید هزینه های کلان کرد یا تنها باید بهترین را انتخاب کرد. اورانوس با تضمین کیفیت و زیبایی خود پیشنهاد مناسب با بودجه شما را به شما ارائه می دهد.

کشش بازارهای جهانی ، برای طراح های داخلی

با توجه به خاص بودن این نوع طراحی در جهان، طالبان بسیاری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است. فلذا طراحانی که بتوانند بهترین طرح ها را پیاده سازی کنند با شرکت در مسابقاتی که هر ساله در جهان برای طراحی با این نوع سنگ ها برگزار می شود، طرح های ویژه ای بسازند و در مسابقات جهانی شرکت نموده و کار خود را جهانی کنند.

اشاره نمود. علاوه بر این در این بخش قصد داریم به روشویی های تولید شده توسط این شرکت بپردازیم. شما می توانید هر کدام از طرح های ارائه شده را انتخاب و سفارش دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم طرح های ارائه شده توسط شرکت اورانوس را مشاهده نمایید.

روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس روشویی کورین اورانوس

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>