قیمت کورین کابینت

کورین کابینت،قیمت کورین

قیمت کورین کابینت

از آنجایی که پر استفاده ترین مصرف کورین ، صفحات کابینت است، بسیاری از دوستان برای استعلام قیمت کورین روی کابینت تماس می گیرند و می خواهند بدانند قیمت یک کابینت با وریه ی کورین چقدر خواهد شد. در وهله اول اینکه باید بدانید شرکت های کورین نظیر ایران کورینف تنها روی و صفحه کابینت را برای شما کار خواهند کرد و بقیه کابینت باید از کابینت کار استعلام قیمت گردد.

در وهله دوم برای اینکه خودتان حسابی سرانگشتی از قیمت کورین تمام شده روی کابینت تان داشته باشید باید بدانید که کورین بر مبنای مترطول قیمت گذاری می شود و نه مترمربع. از آنجایی که صفحات کورین معمولا بطور استاندارد عرض ۷۶ دارند، باید ببینید کابینت شما چند متر طول است. حال اگر عرض کابینت ۷۰ سانتیمتر باشد، یک ورق کورین برای رویه ی کابینت و چند سانتی که به عنوان لبه از کابینت بیرون خواهد آمد کفایت می کند. اما اگر عرض کابینت بیشتر از ۷۶ باشد، باید برای ایجاد لبه و قرنیز، از ورق دیگری استفاده شود و بدین ترتیب، متراژ کورین تا عرض ۸۰ سانتیمتر با ضریب ۰٫۳ درصد محاسبه خواهد شد.

به عبارت دیگر در حالتی که عرض کابینت بیشتر از ۷۵ باشد، متراژ کورین عبارت خواهد بود از مترطول کابینت تان به اضافه ۰٫۳ مترطول کابینت. به عنوان مثال برای کابینت با طول ۵ متر و عرض ۷۷ سانتیمتر متراژ کورین به این صورت محاسبه می گردد:

۵ (مترطول کابینت) + ۵*۰٫۳ (مازاد کورین مصرفی برای لبه و قرنیز) = ۶٫۵ متر

یعنی شما برای چنین کابینتی ۶٫۵ مترطول کورین مصرف خواهید نمود و با توجه به اینکه کورین ایرانی یا خارجی استفاده کنید قیمت نهایی متغیر خواهد بود. همچنین باید در نظر داشته باشید برای درآوردن جای گاز و سینک ظرفشویی هزینه ی کمی روی فاکتور لحاظ می گردد. همچنین اجرت حمل و نصب کورین در شهر تهران، برابر ۱۰ درصد در پروژه های معمولی است.

اگر قصد دارید قیمت کورین های ایرانی و خارجی را بدانید می توانید به لینک زیر مراجعه نمایید:

قیمت کورین

اگر قصد اجرای کورین کابینت آشپزخانه تان را دارید، با ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را در اختیار شما قرار دهیم.

کورین کابینت،قیمت کورین کورین کابینت،قیمت کورین کورین کابینت،قیمت کورین کورین کابینت،قیمت کورین

شرکت ایران کورین

فروش و اجرای صفحات کورین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>