مدل های صفحه جزیره آشپزخانه کورین

صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه

مدل های صفحه جزیره آشپزخانه کورین

اگر قصد ساخت یک جزیره آشپزخانه را داشته باشید، از چه متریالی باید استفاده کنید؟ اگر کمی در این رابطه تحقیق کرده باشید، حتما می دانید که نمی توانید از MDF استفاده نمایید. دلیل این امر این است که صفحات MDF قابلیت اجرای یک پارچه را دارند و بین کار شما درز خواهد افتاد. چرا که معمولا عرض جزیره آشپزخانه، بیشتر از عرض صفحه MDF است. در این موراد چه باید کرد؟

راهکاری که امروزه بطور گسترده از آن استفاده می شود، استفاده از ورق کورین و کوارتز است و البته به طور خاص سنگ کورین. چرا؟ دلیل این امر این است که صفحات کورین ، محدودیت طول و عرض ندارند! در واقع ورق کورین در هر ابعادی که باشد، در کنار یکدیگر قرار گرفته و با ساب خوردن، به یک سطح یک پارچه و یکدست خواهیم رسید.

کورین دارای تنوع بسیار بالای طرح و رنگ است. از صفحات ساده گرفته تا صفحات شبیه به سنگ طبیعی که بسیار پر طرفدار هستند. در این بخش برای شما نمونه هایی از آشپزخانه مدرن آماده نموده ایم که برای جزیره آنها از کورین استفاده شده است. کورین می تواند تنها برای صفحه جزیره و کانتر مورد استفاده قرار گیرد یا اینکه سطح های کناری را نیز با کورین کار کرد تا جزیره کامل یکپارچه باشد.

فارغ از اینکه کابینت ها و بدنه جزیره با هر متریالی نظیر MDF، چوب و … کار شود در این بخش می توانید نمونه های صفحه کورین برای جزیره را ببینید. نکته مهم این است که ورق کورینی که شما انتخاب می نمایید، با کمپوزیسیون و ترکیب کلی آشپزخانه همخوانی داشته باشد. با ایران کورین همراه باشید.

صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه صفحه کورین،صفحه کوارتز،کورین کانتر آشپزخانه

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>