معرفی کوارتز سایلستون

کوارتز سایلستون

معرفی کوارتز سایلستون

شرکت اسپانیایی کوارتز سایلستون (Silestone Quartz) را به جرات می توان یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگ های مصنوعی در دنیا دانست. سایلستون صفحات کوارتز را در تنوعی بی نظیر تولید و روانه بازار جهانی می کند. این شرکت اسپانیایی علاوه بر سنگ کوارتز سایلستون ، سنگ های مصنوعی دیگر با نام های دکتون (Dekton) و سنسا (Sensa).

در ایران نیز مانند سایر بازارهای جهانی، در بین برندهای سنگ کوارتز، برند سایلستون یکی از بهترین هاست. سایلستون حضور پر رنگی در بازار سنگ مصنوعی ایران دارد و برای کسانی که قصد انتخاب و خرید صفحات کوارتز را دارند، همواره سایلستون یکی از گزینه هاست.

تنوع بسیار بالای طرح ها و رنگ های صفحات کوراتز سایلستون به همراه ویژگی های بی نظیر کوارتز، سبب شده است تا این برند کوارتز، یکی از انتخاب های مشتریان برای صفحه کابینت، کانتر و … باشد. اگر کمی در بازار سنگ کوارتز چرخیده باشید و با برندهای تولید کننده آشنا باشید، حتما به این موضوع پی برده اید که سایلستون، شبیه ترین صفحات کوارتز به سنگ طبیعی را تولید می کند. رگه های درشت از ویژگی های صفحات کوارتز تولیدی این برند است. البته سایلستون طرح های با رگه های ریز، درشت، طرح های ساده، طرح های با خال ریز یا درشت و … را به طور تمام و کمال تولید می کند، اما ویژگی های سنگ های سایلستون رگه های درشت آن است.

شرکت ایران کورین به عنوان عرضه کننده و مجری صفحات کوارتز، این افتخار را دارد که کوارتز سایلستون را در تنوع طرح و رنگ، به شما عرضه و همینطور اجرا نماید.

کوارتز سایلستون کوارتز سایلستون کوارتز سایلستون کوارتز سایلستون کوارتز سایلستون

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>