نمونه های کابینت روشویی کورین

نمونه های کابینت روشویی کورین

نمونه های کابینت روشویی کورین

همانطور که احتمالا می دانید، کورین یکی از بهترین متریال هایی است که می توان برای قسمت هایی که آب ریزی زیادی دارند مورد استفاده قرار داد. به عنوان مثال صفحه کابینت در آشپزخانه و صفحه زیر سینک روشویی و یا کابینت روشویی در سرویس بهداشتی. می توان برای این بخش ها از سنگ کورین استفاده نمود.

سنگ کورین و همینطور سنگ کوارتز که با عنوان سنگ مصنوعی نیز شناخته می شوند، مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب دارند. در واقع سنگ کورین و کوارتز را ضد آب می دانند. دلیل این امر در ویژگی های این دو سنگ نهفته است. سطح سنگ های مصنوعی عاری از هر گونه خلل و فرج است و به همین دلیل، در برابر نفوذ آب از خود مقاومت نشان می دهند. نکته اینجاست که به طور کل این دو نوع سنگ برای سطح کابینت و سینک روشویی تولید شده اند و به همین دلیل بهترین متریال های ممکن برای استفاده بر روی این سطوح می باشند.

همانطور که اشاره شد، در این بخش قصد داریم نمونه هایی از کابینت روشویی کورین را ارائه بررسی نماییم. اگر در حال نوسازی و بازسازی و یا ساخت یک ساختمان هستید (چه مسکونی، چه اداری و چه سایر کاربری ها) پیشنهاد ما این است که برای سرویس بهداشتی از کابینت روشویی کورین استفاده نمایید. کورین زیبایی مثال زدنی و بینظیری دارد. از سوی دیگر همانطور که اشاره شد، کورین در برابر آب نفوذ ناپذیر است. مقاومت در برابر نفوذ آب باعث می شود که نسبت نفوذ آب به لایه هایی پایین تر خیالی آسوده داشته باشید. چرا که در سرویس بهداشتی و بخش روشویی، آب ریزی بسیار زیاد است. بنابراین اگر به دنبال یک متریال مطمئن هستید، می تواند از سنگ کورین استفاده نمایید.

ویژگی های کورین

نکته دیگر اجرای بدون درز صفحات کورین است. محل اتصال قطعات کورین (صفحه عمودی و صفحه افقی) از طریق ساب خوردن از بین می روند و سطح ما کاملا یکپارچه به نظر می رسد. این نکته بسیار مهم است. این که می توان کابینت روشویی را به شکل کاملا یکپارچه ساخت و این از قابلیت های کورین است. کورین قابلیت ساب خوردن دارد. این بدین معناست که تمامی درزها در محل اتصال قطعات مختلف از بین خواهند رفت و از سوی دیگر پس از گذر سالیان چنانچه روی صفحه خط و خش ایجاد شود، تمامی خط و خش ها از طریق ساب خوردن از بین خواهند رفت.

خوب است بدانید که صفحات کورین علاوه بر غیر متخلخل بودن (عدم وجود خلل و فرج روی سطح) یکپارچه نیز هستند. یعنی هر قدر و به هر ضخامت هم از روی صفحه بردارید (از طریق ساب زدن با سمباده) سطح بدست آمده کاملا شبیه به سطح رویی خواهد بود. این ویژگی سبب می شود که بتوان تمامی خط و خش ها و یا اتفاقاتی که ممکن است برای سطح کورین بیافتد را از طریق ساب زدن با سمباده از بین برد. این ویژگی در کمتر متریالی یافت می شود.

به تمامی موارد ذکر شده، تنوع بالای طرح و رنگ را نیز اضافه نمایید. کورین فارغ از این که توسط چه برندی تولید شود، دارای رنگ ها و طرح های متنوعی است. از طرح های ساده گرفته تا طرح های شبیه به سنگ طبیعی (دلیل نامگذاری سنگ مصنوعی بر روی کورین نیز همین است).

اگر قصد اطلاع از نحوه ساخت کابینت روشویی کورین و یا هر سطح دیگر با این متریال را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. علاوه بر این، برای استعلام هزینه های ساخت، ابعاد و اندازه مختلف، مشاهده سمپل ها و نمونه های کورین و ….، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

در ادامه دعوت می کنیم نمونه های سینک روشویی کورین را مشاهده و بررسی نمایید. (اگر مدل خاصی مورد نظر شماست، برای راهنمایی بهتر حتما تصویر کابینت روشویی مورد نظرتان را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال نمایید.)

نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین نمونه های کابینت روشویی کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>