اجرای روشویی کورین

روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی

اجرای روشویی کورین

در این بخش قصد داریم به یکی دیگر از کاربردهای کورین بپردازیم. در این پروژه، که مربوط به یک دانشگاه در تهران است، برای سرویس های بهداشتی، روشویی های از جنس کورین اجرا گردید. نکته اینکه کورین انتخابی در این پروژه، از بین برندهای کورین ایرانی بوده است.

کورین به علت ضد آب بودن و همینطور آنتی باکتریال بودن، مناسب ترین انتخاب برای فضاهای بهداشتی و بویژه روشویی سرویس بهداشتی است. تنوع طرح و رنگ های کورین، چه برندهای ایرانی و چه برندهای خارجی، دست شما را در انتخاب باز خواهد گذشت تا هر طرحی که با سلیقه شما سازگار است، را برگزینید.

اگر قصد اجرای کورین برای کابینت، کانتر، روشویی و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این روشویی ها را بررسی نمایید.

کورین انتخاب شده:

روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی

روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی روشویی کورین،اجرای کورین،کورین ایرانی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>