پروژه های ایران کورین : اجرای کانتر کورین رستوران پیست اسکی دربندسر

اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ

پروژه های ایران کورین: اجرای کانتر رستوران پیست اسکی دربندسر

در این قسمت قصد داریم با شما به یکی دیگر از پروژه های ایران کورین سر بزنیم و این بار به دل ماجرای اجرای یک پروژه ی کورین برویم. این پروژه مربوط به اجرای کانتر کورین بود که در محل پروژه ساخته و نصب شد. پروژه، رستوران قله پیس اسکی دربندسر واقع در حوالی شهر تهران بود که به دلیل موقعیت جغرافیایی، یکی از پروژه های با اجرای سخت به شمار می رود.

در ادامه شما تصاویری از زیر کار این کانتر که یک چارچوب فلزی است مشاهده خواهید نمود که بر روی آن صفحات کورین نصب گردیده است. ورق مورد استفاده در این پروژه یک کد خاص و بسیار کم کاربرد بود. در این پروژه از ورق کورین سامسونگ با کد SB022 یا Staron SB022 استفاده گردید. از آنجایی که رستوران با سبک صنعتی طراحی گردیده است، طراحان پروژ این ورق خاص را برای کانتر انتخاب کرده بودند. در انتها و پس از مشاهده تصاویر اجرا، ویدیویی ۳۰ ثانیه ای از ساب زدن این کانتر خواهید دید.

چنانچه شما نیز قصد اجرای کورین برای صفحه کابینت، کانتر، میز و … را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ

ورق کورین مورد استفاده در این پروژه:

اجرای کورین،کانتر کورین،کورین سامسونگ

ویدیوی مربوط به ساب زدن صفحه کورین:

 

 

 

محل اجرای پروژه: رستوران قله پیست اسکی دربندسر

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>