پروژه های ایران کورین : اجرای کانتر کورین گل فروشی ، یوسف آباد

کانتر کورین،کورین تکسانیت

پروژه های ایران کورین: اجرای کانتر گل فروشی، یوسف آباد

در این بخش قصد داریم با همراهی شما، نگاهی به یکی از پروژه های شرکت ایران کورین بیاندازیم. این پروژه مربوط به اجرای یک کانتر بزرگ برای یک فروشگاه گل در تهران، منطقه یوسف آباد، خیابان سید جمال الدین، نرسیده به میدان کلانتری (فروشگاه بی بی گل) بوده است.

در این پروژه کانتر با طول ۲٫۹۰ در ارتفاع ۱٫۵ با عرض ۷۰ سانتیمتر ساخته شد. برای ساخت این کانتر از ورق تکسانیت استفاده شده است. به دلیل این که فروشگاه نیاز داشت تمام روزها دایر باشد، کانتر به طور کامل در کارگاه ساخته شد و عملیات ساب زدن و … همه در کارگاه انجام گرفت. سپس کانتر به محل فروشگاه منتقل و در محل نصب گردید.

انتخاب کورین به عنوان کانتر برای فروشگاه ها و مغازه هایی که آب ریزی زیادی دارند نظیر گل فروشی، آبمیوه فروشی و … بسیار بجاست. چرا که کورین کاملا در برابر آب مقاوم است و آب هیچگونه تاثیری بر روی این متریال ندارد. در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این کانتر کورین مدرن را مشاهده نمایید.

شما نیز می توانید جهت اجرای پروژه های کورین (صفحه کابینت، کانتر، میز و …) با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم با توجه به پروژه ی شما، بهترین مشاوره و بهینه ترین قیمت را ارائه نماییم.

کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت کانتر کورین،کورین تکسانیت

کانتر کورین،کورین تکسانیت

کانتر قبل از حمل و نقل به محل نصب در کارگاه

کانتر کورین،کورین تکسانیت

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>