کانتر و آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون

آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون

کانتر و آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون

سنگ کوارتز را در ایران با نام کوارتز سایلستون می شناسند. بازاریابی سایلستون در ایران بسیار گسترده بوده است و همین امر سبب شده است تا کوارتز در ایران به عنوان یک متریال صفحه کابینت و آیلند آشپزخانه شناخته شده باشد.

ایران کورین به عنوان یکی از مجریان و ارائه کنندگان انواع سنگ های مصنوعی، کوارتز سایلستون را ارائه و اجرا می نماید. بنابراین در صورتی که تمایل به استفاده از این سنگ برای کابینت یا جزیره آشپزخانه منزل تان را دارید، می توانید با ما در تماس باشید. تمامی کدها و طرح های کوارتز سایلستون از طریق لینک زیر در اختیار شماست و می توانید آنها را بررسی نمایید.

کوارتز سایلستون

و اما در این قسمت نمونه هایی از اجرای کوارتز سایلستون برای آیلند را آماده نموده ایم. این تصاویر زیبایی و کیفیت این سنگ مصنوعی را به شما نشان خواهد داد. برای هر گونه مشاوره و سفارش، با ایران کورین در تماس باشید.

آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون آیلند آشپزخانه کوارتز سایلستون

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>