کورین ال جی ، بی رقیب اما ناپیدا

کورین ال جی،اجرای کورین

کورین ال جی، بی رقیب اما ناپیدا

صفحات یکپارچه های مکس تولید شرکت ال جی که در بازار ایران با نام کورین ال جی شناخته می شوند، از تقطه نظر کیفیت بسیار مرغوب هستند و این امر سبب شده است تا این متریال در بازار ایران طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. در میان کورین های خارجی نظیر سامسونگ و هانکس، ال جی به لحاظ قیمت در جایگاه بسیار مناسبی قرار دارد.

از تعریف و تمجید از کورین ال جی که بگذریم، قصد داریم به این موضوع اشاره کنیم که چه کورین ال جی، چه سامسونگ و … امروزه در بازار کورین ایران بسیار نایاب هستند. دلیل نایابی این سنگ های مصنوعی پرمصرف، نواسانات شدید قیمت ارز است. به این دلیل تامین کننده گان اصلی در تامین سنگ مورد نیاز بازار دچار مشکل شده اند و از طرف دیگر با توجه به قیمت های جدید دلار، شاید قیمت های جدید این سنگ ها، چندان توجیهی نداشته باشد.

از این رو ما در ایران کورین، پیشنهاد جایگزینی داریم. حال که برندهای خارجی کورین نایاب هستند و قیمت بالایی دارند، ما می توانیم مشابه کدی که شما انتخاب می کنید، از برندهای ایرانی کورین یا برندهای خارجی موجود، به شما پیشنهاداتی داشته باشیم تا بتوانید پروژه خودتان را به سرانجام برسانید.

اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین ال جی،اجرای کورین کورین ال جی،اجرای کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>