کورین ال جی ، یکی از محبوب ترین ها

کورین ال جی، یکی از محبوب ترین ها

همانطور که می دانید امروزه برندهای ایرانی و خارجی زیادی مشغول عرضه محصول کورین به بازار هستند. ویژگی های بی همتای کورین، سبب استقبال فعالان صنعت ساخت و ساز و سایر مردم از این متریال شده است. در واقع کورین که با نام سنگ مصنوعی نیز شناخته می شود، امروزه جایگزین سنگ طبیعی و همینطور MDF شده است.

از میان برندهای کورین، یکی از برندهای خارجی (کره ای) که به طور گسترده در بازار عرضه می گردد، برند ال جی است. کورین ال جی با نام تجاری های مکس شناخته می شود و به لحاظ کیفیت از مرغوب ترین سنگ های مصنوعی موجود در بازار ایران است. به لحاظ قیمت ال جی جایی میان کورین های تولید داخل و برند کره ای سامسونگ قرار می گیرد.

کیفیت مناسب در کنار قیمت خوب، سبب شده است که ال جی به یکی از انتخاب های تمام کسانی که قصد خرید کورین را دارند تبدیل گردد. اگر شما نیز قصد خرید و اجرای کورین ال جی را دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

در لینک زیر می توانید تمام کدهای کورین ال جی را مشاهده و بررسی نمایید.

کورین ال جی (LG) – رنگ ها و طرح ها

کورین ال جی

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>