کورین برای روی کانتر: ۲۰ نمونه کانتر کورین

کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین

کورین برای روی کانتر: ۲۰ نمونه کانتر کورین

در این بخش قصد داریم برای آشنایی بیشتر شما با کورین ، ۳۰ نمونه استفاده از کورین برای رویه ی کانتر را ارائه کنیم. یکی از مصرف ترین کاربرد های متریال کورین، استفاده از آن به عنوان رویه و صفحه است. فرقی نمی کند که بر روی کابینت استفاده شود و یا کانتر آشپزخانه و یا میز آزمایشگاه!

در مورد کورین باید بدانید که این متریال ارزشمند که با عنوان سنگ صنعتی نیز شناخته می شود، کاملا ضد آب است. از طرف دیگر صفحات کورین درز ندارند یعنی درز بین قطعات با ساب دادن کورین از بین می رود. بنابراین بهترین متریال ممکن برای فضاهای مرطوب هستند که محل رشد باکتری ها می باشد. به همین دلیل در فضاهای آزمایشگاهی و بیمارستان ها نیز اخیرا از کورین استفاده می شود.

نکته دیگر اینکه، کورین در صورت خش افتادن، قابلیت ویرایش دارد. با ساب دادن کورین می توان تمام درزها و خش های بوجود آمده را از بین برد.

نکته ی دیگری که سبب شده است امروزه تمایل به استفاده از کورین برای صفحات کابینت و کانتر افزایش یابد، تنوع طرح و رنگ است. به عنوان مثال شما می توانید از کورین کاملا سفید و یا مشکی استفاده نمایید و یا از طرح سنگ مرمر و یا حتی طرح سنگ گرانیت!

با این توضیحات و در ادامه از شما دعوت می کنیم ۲۰ نمونه کانتر آشپزخانه کورین را مشاهده نمایید و تنوع مثال زدنی طرح های کورین را ببینید.

اگر نیاز به مشاوره در این زمینه اجرای کورین دارید، می توانید با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.

کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین

کورین رویه کابینت،کورین برای کانتر،کانتر کورین،کابینت کورین

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>