استعلام موجودی سنگ کورین و کوارتز پیش از خرید

سنگ کورین و کوارتز

استعلام موجودی سنگ کورین و کوارتز پیش از خرید

شرکت ایران کورین از تمامی عزیزان و همکاران گرامی درخواست دارد، پیش از هر گونه سفارش و خرید، ابتدا نسبت به موجودی سنگ آگاهی لازم را کسب نمایند. در حال حاضر پس از تحریم ها علیه ایران، سنگ های کورین و کوارتز خارجی نظیر ال جی، سامسونگ، کوارتز سایلستون و …، با محدودیت شدید موجودی روبرو هستند. بدین شکل که برخی از کدها در هر برند موجود و برخی دیگر نیز موجود نیستند.

از این رو، چنانچه طرح های برند خاصی را مشاهده نموده و قصد خرید آن سنگ را دارید، نسبت به موجود سنگ کورین و کوارتز، استعلام به عمل آورید. اگر مصرف کننده نهایی هستید و قصد دارید کورین یا کوارتز را بر روی صفحه کابینت آشپزخانه یا کانتر مورد استفاده قرار دهید، پیشنهاد ما به شما این است که چندین کد را انتخاب کنید و کدها را اولویت بندی کنید. بدین شکل، هر کدام از کدها طبق اولویت شما موجود باشند، همان مورد را برای شما اجرا خواهیم نمود.

جهت استعلام موجود سنگ کورین و کوارتز تنها از طریق شماره تماس ۰۹۱۲۸۸۶۶۷۸۰ اقدام نمایید.

شرکت ایران کورین، در زمینه عرضه و اجرای صفحات کابینت کورین و کوارتز فعالیت می کند. بنابراین شما هم می توانید اقدام به خرید صفحه کورین و هم سفارش اجرای آن اقدام نمایید. اگر قصد دارید طرح ها و کدهای کورین و کوارتز برندهای مختلف ایرانی و خارجی را مشاهده نمایید، می توانید از لینک های زیر استفاده کنید:

طرح ها و کدهای برندهای کورین

طرح ها و کدهای برندهای سنگ کوارتز

سنگ های کورین و کوارتز را می توان بهترین متریال های ممکن برای صفحه کابینت و کانتر آشپزخانه دانست. چرا که هر دو سنگ علاوه بر زیبایی بی نظیر، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر صدمات، خط و خش، ضربات، حرارت و … هستند و سالهای سال در آشپزخانه شما، زیبایی خود را حفظ خواهند کرد. از سوی دیگر، سنگ های مصنوعی در برابر آب کاملا مقاوم و به عبارت دیگر ضد آب هستند. دلیل این امر، عدم وجود خلل و فرج روی سطوح سنگ های مصنوعی است.

در نهایت اگر نیاز به اطلاعات بیشتر راجع به سنگ کورین و یا سنگ کوارتز دارید، و یا قصد استعلام کد درخواستی خود را دارید و یا اینکه چنانچه قصد سفارش اجرای صفحه کابینت آشپزخانه یا هر سطح دیگری را با این سنگ های مصنوعی دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

علاوه بر راه ارتباطی تماس، شما می توانید پرسش های خود را از طریق بخش زیر مطرح نمایید، کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

سنگ کورین و کوارتز سنگ کورین و کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای انواع سنگ های مصنوعی، کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>