مراحل اجرای یک پروژه کورین چیست؟

مراحل اجرای یک پروژه کورین،اجرای کورین

مراحل اجرای یک پروژه کورین چیست؟

بسیاری از دوستان و مشتریانی که با ایران کورین تماس می گیرند، سوالات مشابهی دارند که در این بخش قصد داریم به برخی از آنها پاسخ دهیم و همچنین مراحل اجرای یک پروژه کورین را به اختصار شرح دهیم.

از آنجایی که دوستان درباره ی جنس کورین اطلاع ندارند، در مرحله اول می خواهند بدانند که کورین چیست. همانطور که بارها در این باره سخن گفته ایم، کورین صفحات یکپارچه ی است که با مواد صنعتی (با فرمول شیمیایی مشخص) تولید می گردد. کورین را سنگ مصنوعی می نامند بخاطر شباهت زیادی که این متریال با سنگ طبیعی دارد و البته برتری های که کورین نسبت به سنگ طبیعی دارد، سبب جایگزینی این متریال به جای سنگ طبیعی و همینطور MDF شده است. یکپارچه بودن کورین به این معناست که از ابتدا تا انتهای کورین، همه یک شکل است. هر چقدر شما کورین را ساب بزنید، باز هم همان شکل رویه و سطح خود را خواهد داشت.

نکته دیگری که لازم به ذکر است، این است که کورین دارای طرح های بسیار متنوعی است که دست مشتری را در انتخاب طرح و رنگ بسیار باز می گذارد.

سوالات دیگری که مشتریان در مورد کورین می پرسند:

  • کورین ضرری برای سلامتی ندارد؟ در پاسخ به این سوال باید گفت کورین نه تنها ضرری برای سلامتی انسان ندارد، بلکه به دلیل اجرای بدون خلل و فرج، کاملا آنتی باکتریال است و در واقع در فضاهای درمانی و بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کورین صفحه رویی است؟ کورین صفحه ای با ضخامت ۱٫۶ سانتیمتر می باشد و سطح هرچیزی نظیر کابینت، میز، کانتر و … را می توان با کورین کار کرد.
  • کورین ایرانی بهتر است یا خارجی؟ در یک مقاله بطور کامل به این سوال پاسخ گفته ایم. کافی است مقاله های وب سایت را مطالعه کنید.
  • طرح کورین بخریم یا کورین؟ در مورد خرید صفحات طرح کورین ما هیچ نظری نداریم جز اینکه هیچ موقع جای اصل را پر نخواهد کرد.

و اما مراحل سفارش یک پروژه کورین به این صورت است که:

  • شما برای سفارش با ایران کورین تماس می گیرید.
  • ما برای عرضه نمونه ها و سمپل های کورین و اندازه گیری متراژ کار، به محل شما می آئیم.
  • پس از اندازه گیری و انتخاب برند کورین و کد مورد نظر، فاکتور برای شما ارسال می گردد.
  • پس از پرداخت مبلغ مقرر شده به عنوان پیش پرداخت، طی زمان توافق شده کورین آماده و در به محل پروژه ارسال می گردد.
  • پیش از نصب صفحه کورین، مبلغ فاکتور با ایران کورین تسویه می گردد.
  • پس از پایان نصب، پروژه کورین شما، به پایان رسیده است و پس از نظافت صفحه، می توانید از صفحه کورین برای سالهای طولانی استفاده نمایید.

اگر قصد اجرای کورین برای کابینت، میز، کانتر و .. را دارید، با ایران کورین در تماس باشید.

اجرای یک پروژه کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>