کانتر و صفحه کابینت کوارتز خاکستری با دانه های سفید

صفحه کابینت کوارتز خاکستری

کانتر و صفحه کابینت کوارتز خاکستری با دانه های سفید

در این مطلب برای شما نمونه ای از اجرای صفحه کانتر و صفحه کابینت کوارتز خاکستری را آماده نموده ایم. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، در این آشپزخانه، صفحه جزیره، صفحه کابینت ، سینک ظرفشویی و دیوار بین کابینت ها با کوارتز و بصورت یکپارچه کار شده است.

از جمله قابلیت های سنگ مصنوعی (چه کورین و چه کوارتز) این است که شما می توانید دیوار و فضای بین کابینت ها را با نیز با آن بپوشانید. به این ترتیب در نهایت صفحه کابینت شما و دیوار بین کابینت ها به شکل یک تکه و یک پارچه خواهد بود که در این حالت، زیبایی آشپزخانه شما منحصر بفرد خواهد بود.

به طور معمول وقتی شما صفحه کابینت کورین یا کوارتز برای آشپزخانه تان سفارش می دهید، یک قرنیز ۵ سانتی متری بر روی دیوار نصب می گردد. یعنی صفحه کابینت در قسمت اتصال به دیوار به اندازه ۵ سانتی متر روی دیوار می چرخد تا بدین شکل، از ورود آب به فضای پشت کابینت ها جلوگیری شود. اما می توان همین قرنیز را تا بالا و پشت کابینت بالایی ادامه داد و بدین شکل، صفحه کابنیت با فضای بین کابینتی یک شکل و یکپارچه خواهد شد. این که این قرنیز همان ۵ سانتی متر باشد یا بیشتر، به نظر و سلیقه شما بستگی دارد.

این طرح از سنگ مصنوعی یعنی خاکستری با دانه های سفید را، هم در بین طرح های کورین می توان یافت و هم در بین طرح های کوارتز. این دو متریال با علی رغم تمام شباهت هایی که دارند، در ماهیت با یکدیگر متفاوت اند. در ادامه تیتر وار ویژگی ها و تفاوت های کورین و کوارتز را بررسی می کنیم تا شما نسبت به انتخاب هر کدام از این سنگ ها، آگاهی بیشتری داشته باشید.

ویژگی های عمومی کورین :

  – کورین نسبت به کوارتز نرم تر است.

  – مقاومت خوبی در برابر انواع آسیب و خط و خش پذیری دارد اما در هر حال خط و خش بر روی آن می افتد که از طریق ساب زدن این خط و خش از بین می رود و صفحه مثل روز اول می شود.

  – از طریق ساب زدن، در محل اتصال بین قطعات بدون درز اجرا می شود که در نهایت به یک خروجی یک پارچه و بدون درز خواهیم رسید.

ویژگی های عمومی کوارتز

  – به دلیل مواد اولیه بکار رفته در کوارتز، نسبت به کورین مقاوم است و سخت تر است.

  – کوارتز به سختی خط و خش بر می دارد و در برابر صدمات مقاومت بسیار بالایی از خود نشان می دهد اما نمی توان گفت به هیچ وجه خط و خش بر نمی دارد.

  – کوارتز به دلیل عدم قابلیت ساب خوردن و سختی جنس آن، در محل اتصالات دارای درز می باشد.

در ادامه باید گفت در حال حاضر رنج قیمت کوارتز و کورین به هم نزدیک است. شباهت ها و تفاوت های هر دو سنگ مصنوعی به طور خلاصه ذکر شد. این شما هستید که در نهایت باید نسبت به این که کورین استفاده نمایید یا کوارتز، تصمیم گیری نمایید.

شرکت ایران کورین، هر دو نوع سنگ مصنوعی را ارائه می نماید. شما می توانید برای خرید و یا سفارش اجرای صفحه کابینت تان با ما در تماس باشید و در این میان، ما اطلاعات دقیق هر دو نوع سنگ مصنوعی را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا شما آگاهانه اقدام به خرید نمایید. چنانچه در رابطه با کورین و یا کوارتز سوالی در ذهن داریدف مشاورین شما در ایران کورین، از پاسخگویی به سوالات شما خرسند خواهند شد.

صفحه کابینت کوارتز خاکستری

صفحه کابینت کوارتز خاکستری

در این مطلب به بررسی صفحه کابینت کوارتز خاکستری و همینطور صفحه کانتر یا جزیره آشپزخانه پرداختیم. اگر در رابطه با طرح ها و رنگ های کورین، قیمت ها، هزینه های اجرایی، تعمیرات و … سوالی در ذهن شما باقی مانده است، علاوه بر تماس با ایران کورین، می توانید پرسش خود را از طریق بخش زیر مطرح نمایید. ما در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

همچنین اگر دوست دارید نمونه های بیشتری از اجرای سنگ کوارتز را ببینید، از طریق لینک زیر می توانید نمونه های بیشتری را مشاهده و بررسی نمایید. همواره پیش از خرید، بررسی نمونه کارهای اجرا شده و آشپزخانه هایی که در آن ها از صفحه کوارتز برای صفحه کابینت استفاده شده است، می تواند به شما آگاهی بیشتری بدهد و می توانید از این طریق، آشپزخانه منزل تان را با سنگ کوارتز تصور نمایید.

نمونه های اجرا شده صفحه کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

ارائه دهنده ی صفحه کابینت کوارتز خاکستری

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>