سمپل کورین سوپر استون

سمپل کورین سوپر استون ، کورین فابریون

طرح ها و سمپل کورین ایرانی سوپر استون

کورین برند سوپر استون توسط شرکت گرانیت سازان پارس ، تولید می گردد. در حال حاضر تعداد طرح ها و مدل های کورین سوپر استون محدود است و در این بخش، تمامی سمپل های ارائه شده توسط این برند را که در بازار موجود هستند، در این بخش در اختیار شما قرار داده ایم.

کورین سوپر استون مانند تمامی سنگها و صفحات کورین، از مواد خام اولیه استاندارد صفحات یکپارچه تولید می گردد. طرح هایی که این برند تولید می کند، کدهای پرمصرف برندهای معروف خارجی نظیر سامسونگ و ال جی است. با توجه به عدم موجودی برندهای خارجی و قیمت تمام شده ی بالای آنها، می توانید از کورین سوپر استون نیز استفاده نمایید. شرکت ایران کورین ارائه دهنده و مجری صفحات سوپراستون برای صفحه کابینت، کانتر و جزیره آشپزخانه، روشویی سرویس بهداشتی و سایر سطوح می باشد.

لازم به ذکر است سوپراستون نام تجاری شرکت گرانیت سازان پارس است و صفحات یکپارچه یا کورین تولیدی این شرکت با نام کورین فابریون شناخته می شود.

در ادامه، دعوت می کنیم تصاویر سمپل های کورین فابریون ( سمپل کورین سوپر استون ) را مشاهده نمایید. برای بزرگنمایی و مشاهده بهتر، بر روی تصاویر کلیک کنید. برای مشاهده سمپل ها از نزدیک ، سفارش اجرا، خرید و … نیز می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کاربرد صفحات کورین سوپراستون

اگر آشپزخانه ای دارید و قصد دارید برای صفحه کابینت آشپزخانه ، کانتر و یا جزیره از یک متریال با کیفیت استفاده نمایید که در برابر انواع صدمات و حرارت و همینطور خط و خش، مقاومت بالایی داشته باشد، باید از کورین یا سنگ کوارتز استفاده نمایید. صفحه کابینت، از آن بخش هایی از آشپزخانه است که به طور ممتد مورد استفاده است. از این رو، استفاده از یک صفحه با کیفیت می تواند خیال شما را از اتفاقاتی نظیر بادکردن صفحه، از بین رفتن آن، آسیب دیدن از حرارات و …، راحت نماید.

صفحات کورین دارای زیبایی بسیار زیادی هستند و از نظر ماهیت، شباهت زیادی به سنگ طبیعی دارند. از این رو آنها را با نام سنگ مصنوعی یا سنگ کورین نیز می شناسند. نکته ای که در رابطه با انواع سنگ کورین، چه برندهای ایرانی و چه برندهای خارجی، باید مد نظر داشته باشید، این است که این صفحات در مقابل خط و خش مقاوم هستند و مقاومت خوبی هم دارند اما در نهایت احتمال اینکه بر روی آنها خش بیفتد نیز وجود خواهد داشت. این موضوع به نحوه استفاده و مراقبت شما از صفحه کابینت بستگی خواهد داشت. نکته مهم اینجاست که صفحات کورین از طریق ساب زدن با سمباده، مانند روز اول می شوند و سطح آنها تمیز و براق می گردد. در حقیقت صفحات کورین، یکپارچه هستند و هر عمقی از صفحه را که در نظر بگیرید مانند لایه رویین آن است. بنابراین با ساب زدن، یک لایه نازک از روی صفحه برداشته شده و صفحه کورین مانند روز اول، صاف، سیقلی و براق می گردد. به این شکل، صفحه کابینت شما که در برابر آب و آب ریزی نیز کاملا مقاوم است، سالهای سال عمر خواهد و زییایی روز اول خود را حفظ خواهد کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با صفحه کورین برای کابینت آشپزخانه و یا هر سطح دیگر، نحوه اجرای کورین و نحوه ثبت سفارش و نصب صفحه، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>