سمپل سنگ کوارتز توتم (Totem Quartz)

سمپل سنگ کوارتز توتم

طرح ها و رنگ های و سمپل سنگ کوارتز توتم (Totem Quartz)

در این بخش، لیست کامل تمامی سمپل سنگ های کوارتز توتم در اختیار شما قرار می گیرد. برند توتم، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کوارتز در ایران می باشد. اگر قصد دریافت قیمت کوارتز توتم و یا سایر برندهای کوارتز و کورین را دارید، می توانید برای دریافت آخرین قیمت ها، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

(آخرین بروز رسانی : تیرماه ۱۳۹۹)

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

کوارتز توتم (Totem Quartz) که زیرمجموعه شرکت سنگ فلات آسیا می باشد، از سال ۱۳۸۳ تا کنون در حال تولید سنگ کوارتز می باشد. به جرات می توان گفت این شرکت، یکی از مرغوب ترین و البته پرفروش ترین سنگ های مصنوعی در ایران را تولید می نماید. اگر قصد دارید با شرکت فلات آسیا یا همان سنگ کوارتز توتم آشنا شوید، می توانید از طریق لینک زیر، اطلاعات مربوط به این شرکت و همچنین گزاشات فنی مربوط به سنگ تولیدی آن را مشاهده و بررسی نمایید:

معرفی شرکت کوارتز توتم

در ادامه در این بخش، قصد داریم نمونه سمپل کوارتز توتم را در اختیار شما قرار دهیم. لازم به ذکر است، برند کوارتز، محصولات خود را در پنج دسته ، تقسیم بندی می کند. این دسته ها عبارتند از:

  •  کوارتز توتم دسته ETERNITY
  •  کوارتز توتم دسته STELLA
  •  کوارتز توتم دسته COSMOS
  •  کوارتز توتم دسته SILIKA CONQUEST
  •  کوارتز توتم دسته VEIN EFFECT

در ادامه می توانید تمامی نمونه سمپل های کوارتز توتم را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است برای مشاهده دقیق تر طرح ها و رنگ ها، باید بر روی تصویر مورد نظر کلیک نمایید تا تصویر بزرگنمایی شده و نمونه سنگ را دقیق تر ببنید. پس از اینکه کد مورد نظرتان را بصورت حدودی انتخاب نمودید، می توانید برای استعلام موجودی سنگ با ایران کورین در تماس باشید. همچنین شما می توانید جهت مشاهده سمپل ها از نزدیک و بررسی دقیق تر سنگ ها، برای درخواست ارسال سمپل فیزیکی با ما در تماس باشید.

 کوارتز توتم دسته ETERNITY : (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

سنگ مصنوعی کوارتز توتم

 کوارتز توتم دسته STELLA : (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

سنگ مصنوعی کوارتز توتم

کوارتز توتم دسته TOTEM MIRROR LUCENTE : (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

سنگ مصنوعی کوارتز توتم

 کوارتز توتم دسته TOTEM SUCCESS  : (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

کوارتز توتم TOTEM VENATO INSPIRATION : (برای بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

سنگ مصنوعی کوارتز توتم

در رابطه با نحوه اجرای صفحات کوارتز بر روی صفحه کابینت ، جزیره و کانتر آشپزخانه، کانتر فضاهای اداری و پزشکی و …، سری به لینک زیر بزنید و اطلاعات مربوط به اجرای کوارتز را مطالعه نمایید:

اجرای کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>