سمپل کوارتز آذرین پارس

سمپل کوارتز آذرین پارس

تصاویر نمونه سمپل های کوارتز آذرین پارس (برد استون)

در این بخش قصد داریم به معرفی شرکت تولید سنگ کوارتز آذرین پارس بپردازیم. آذرین پارس از محدود تولید کنندگان سنگ مصنوعی کوارتز در ایران است که با تولید محدود، فعالیت می کند. نام سنگ های تولید شده توسط آذرین پارس، برد استون است و به کوارتز برد استون شهرت دارد.

این شرکت در معرفی سنگ های کوارتز خود این طور عنوان می کند:

سنگ مهندسی کوارتز در ابعاد مختلف و رنگهای متنوع و با کیفیت منحصر به فرد هدیه ای گرانبها از سوی ما برای مشتریان با سلیقه است. سنگ مهندسی ساز آمیزه ای پودر میکرونیزه کوارتز، سیلیس با دانه بندی مختلف، بایندرو پیگمنت های معدنی رنگی است مرغوب ترین سنگ تزئینی شناخته شده در جهان تا به امروز است. که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این کارخانه تولید میگردد.
از مشخصات بارز سنگ مهندسی، در مقایسه با سنگ طبیعی ، عبارتند از :

  • طرح و رنگ یکنواخت و همگن در سطح محصول
  • خواص مکانیکی و شیمیایی بالا و زیبایی و تنوع رنگ آمیزی

در ادامه می توانید طرح ها و رنگ ها و سمپل سنگ کوارتز آذرین پارس را مشاهده نمایید. کد سنگ در ذیل سنگ قید شده است. با کلیک بر روی هر سنگ، می توانید بزرگ شده سنگ را نیز مشاهده نمایید.

بعد از اینکه سنگ مورد نظرتان را انتخاب نمودید، جهت استعلام موجودی و قیمت سنگ کوارتز آذرین پارس، با ایران کورین تماس گرفته و کد سنگ مورد نظرتان را اعلام نمایید. همچنین، جهت مشاهده سمپل سنگ ها از نزدیک، سفارش اجرای کوارتز برای صفحه کابینت و ….، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

چنانچه قصد سفارش اجرای کوارتز برای صفحه کابینت، کانتر و جزیره آشپزخانه و سایر سطوح را دارید، می توانید اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اجرای کوارتز را از طریق لینک زیر کسب نمایید:

اجرای کوارتز

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>