سمپل کورین سامسونگ

تصاویر تمامی سمپل کورین سامسونگ – رنگ ها و طرح ها

سامسونگ، یکی از مشهور ترین و البته قدیمی ترین تولیدکنندگان صفحه کورین است. صفحات تولید شده توسط سامسونگ دارای کیفیت فوق العاده بالایی هستند به نحوی که به لحاظ استانداردهای اجرایی، صفحات کورین تولید شده توسط شرکت سامسونگ را می توان یکی از بهترین های دنیا دانست. با مقاله سمپل کورین سامسونگ با ایران کورین همراه باشید.

خوب است بدانید کورین سامسونگ که در حقیقت ما آن را با این نام می شناسیم، ابتدا استارون (Staron) نام داشت و در حال حاضر لوته (Lotte) نام دارد. دلیل این امر این است که آنچه ما در ایران با نام کورین می شناسیم، در حقیقت نام یک برند آمریکایی است که برای اولین بار صفحات سخت یکپارچه (همان کورین) را تولید نمود. سپس این محصول با نام کورین شناخته شد. اما برندهای مختلفی که این محصول را تولید می کنند، برای محصول خود نام های متفاوتی را بکار می گیرند که سامسونگ این محصول را ابتدا با نام استارون به بازار جهانی عرضه نمود. به عنوان مثالی دیگر، نام صفحات سخت یکپارچه ال جی، های مکس است که در ایران با نام کورین ال جی شناخته می شود. همین موضوع در مورد برندهای داخلی تولید کننده کورین نیز صدق می کند.

انتخاب کورین سامسونگ انتخاب بهترین هاست. اگر به دنبال خرید یک صفحه کابینت کورین با کیفیت مناسب و ماندگاری و مقاومت بالا هستید، سامسونگ شما را پشیمان نخواهد کرد. بنابراین از نقطه نظر کیفیت، می توانید روی سامسونگ حساب ویژه ای باز کنید. از سوی دیگر، تنوع طرح و رنگ در این برند به طرز فوق العاده ای بالاست و این شرکت می کوشد تا سلیقه های مختلف در انتخاب صفحه کابینت و جزیره و … را پوشش دهد. از کورین با طرح ساده گرفته تا کورین با طرح های دانه درشت و شبیه به سنگ طبیعی.

اگر قصد دارید برای صفحه کابینت ، صفحه و بدنه جزیره آشپزخانه، صفحه کانتر آشپزخانه، صفحه و بدنه میز منشی و رسپشن در مطب های پزشکی و فضاهای اداری یک خرید خوب و مطمئن داشته باشید که سالهای سال عمر کند و زیبایی خود را مانند روز اول حفظ نماید، می توانید سمپل کورین سامسونگ را در نظر داشته باشید.

در این بخش طرح ها و رنگ ها و سمپل کورین سامسونگ عرضه شده است. شما برای انتخاب صفحه کورین، باید بر روی تصاویر کلیک نمایید و تصویر بزرگ شده را مشاهده نمایید. در انتخاب باید کد اعلام شده در زیر هر طرح را به ما اعلام نمایید.

روال کار انجام کورین بر روی سطح مختلف بدین شکل است که شما ابتدا طرحی که با سلیقه تان سازگاری دارد را انتخاب نموده و کد سنگ را مشخص می کنید. سپس با کارشناسان خود در ایران کورین تماس می گیرید و ما قیمت و موجودی سنگ را به شما اعلام می کنیم. سپس، کارشناسان ایران کورین به محل پروژه شما خواهند آمد و سمپل سنگ های سامسونگ را برای شما خواهند آورد تا از نزدیک با سنگ ها و ظاهر آنها آشنا شوید. سپس، اندازه گیری کار شما هر چه که باشد (صفحه کابینت، جزیره، صفحه روشویی سرویس بهداشتی، کانتر و …) انجام شده و بر اساس کد سنگ انتخابی شما و متراژ پروژه، قیمت نهایی کارتان مشخص شده و بصورت فاکتور به شما ارائه خواهد شد. پس از آن، پروسه ساخت صفحه کورین مورد نظر شما آغاز می شود و طی چند روز این صفحه بر روی کار شما نصب می گردد. اگر تمایل دارید بیشتر با روال انجام یک پروژه کورین آشنا شوید، می توانید اطلاعات کامل را در لینک زیر مشاهده نمایید:

اجرای کورین

در حال حاضر، برند کورین سامسونگ، محصولات خود را در چند دسته بندی کلی به بازار عرضه می نماید. این دسته ها به صورت زیر هستند:

  • کورین استارون گروه Sanded
  • کورین استارون گروه Pebble
  • کورین استارون گروه Aspen
  • کورین استارون گروه Quarry
  • کورین استارون گروه Tempest
  • کورین استارون گروه Supreme
  • کورین استارون گروه Metallic
  • کورین استارون گروه Solid

ابعاد ورق کورین سامسونگ

خوب است بدانید ابعاد ورق کورین سامسونگ در همه کد ها مشترک می باشد. اگر بخواهیم بصورت دقیق ابعاد را به شما بگوئیم، باید بدانید ابعاد ورق کورین سامسونگ ۷۶*۳۶۶ می باشد. طول ورق ۳٫۶۶ متر و عرض آن بصورت ثابت، ۷۶ سانتی متر می باشد. از این رو قیمت کورین همواره بصورت مترطول ارائه می گردد. عرض ورق ۷۶ سانتی متر مختص کابینت با عمق استاندارد ۶۰ الی ۶۵ سانتی متر ساخته شده است.

در ادامه دعوت می کنیم سمپل کورین سامسونگ را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است با کلیک بر روی هر تصویر، نمونه اجرا شده ی آن طرح باز شده تا شما بهتر بتوانید هر کدام از طرح ها را درک کنید و ببینید این محصول بر روی کانتر، کابینت و … به شکل اجرا خواهد شد.

کورین سامسونگ گروه Sanded

کورین سامسونگ گروه  Pebble

کورین سامسونگ گروه  Tempest : در این گروه دانه های درشت و شکسته شده ی تیز بکار رفته که با توجه به شفافیت بسیار زیاد دانه ها ، عمق صفحات قابل رویت میباشد.

کورین سامسونگ گروه  Aspen

کورین سامسونگ گروه Quarry

کورین سامسونگ گروه Supreme

کورین سامسونگ گروه Metallic

کورین سامسونگ گروه Solid

شرکت کورین ایران کورین

عرضه خدمات سنگ های کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>