درباره ایران کورین

گروه ایران کورین ، فعالیت حرفه ای خود در زمینه طراحی و دکوراسیون داخلی را از سال  1387 آغاز نمود. این گروه با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده در کنار فارغ التحصیلان رشته معماری دانشگاه، موفق به طراحی و اجرای پروژه های موفقی شده است.

ما در ایران کورین می کوشیم، رضایت مشتری را در صدر توجهات قرار دهیم. به نحوی که همواره پس از انجام کار، کیفیت اجرای و یا طراحی پروژه را از سوی کارفرما تحلیل نموده و سعی در رفع نواقص می نماییم تا بهترین اجرا و طراحی به مشتری تحویل داده شود. چرا که معتقدیم که مشتریان راضی، مشتریان آینده خواهند بود.

یکی از متریال های ساختمانی که در گروه فنی مهندسی ایران کورین بصورت ویژه ارائه می گردد، کورین است. کورین یا صفحات مسطح فشرده که با نام سنگ صنعتی نیز شناخته می شود، سالهاست که در طراحی داخلی مدرن مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت مناسب و مقرون به صرفه بودن از نظر اقتصادی نسبت به دیگر متریال ها، فرم پذیری، سبک بودن در کنار استحکام، قابلیت کار روی انواع سطوح، بدون درز بودن و .. از جمله دلایلی هستند که گروه ایران کورین را بر آن داشته است تا سالها به صورت تخصصی این متریال را عرضه نماید.

از جمله خدمات تخصصی ایران کورین، فروش و اجرای کورین و همینطور کوارتز است. بهره گیری از کادر طراحی مجرب در کنار تیم اجرایی کارآزموده به ایران کورین این  قابلیت را داده است تا توان حضور در پروژه های بزرگی را داشته باشد.

شما نیز می توانید جهت اجرای پروژه های کورین و کوارتز، خرید، طراحی داخلی و … با مشاوران خود در ایران کورین در تماس باشید.