معرفی شرکت کورین تکسانیت (TAXANITE)

شرکت کورین تکسانیت

معرفی شرکت کورین تکسانیت (TAXANITE)

شرکت گلستان بلور در سال ۱۳۸۳ تاسیس گردید و با توجه به کاربرد روزافزون سنگ مصنوعی کورین در آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی ، رستوران ها، هتل ها، دفاتر اداری، اماکن عمومی ، کارهای هنری و… شرکت مصمم به تمرکز فعالیت در عرضه انواع سنگ یکپارچه گردید. شرکت با انعقاد قرارداد با شرکتهای معتبر بین المللی سرانجام اولین محصولات سنگ یکپارچه تکسانیت را با موفقیت در سال ۱۳۸۵ به بازار عرضه نمود.

از دیگر محصولات شرکت می توان به ظرفشویی و روشوئی همرنگ صفحات و همچنین چسب مخصوص سنگ یکپارچه اشاره نمود. تکسانیت با راه اندازی خط جدید تولید، صفحات ۱۰۰% اکریلیک را با ابعاد استاندارد طول ۳۶۸ سانتیمتر، عرض ۷۶ سانتیمتر و ضخامت ۱۲ میلی متر عرضه می نماید. با کنترل مستمر کیفیت مواد اولیه مصرفی و عرضه بهترین سنگ یکپارچه در کشور همواره رضایت مصرف کنندگان از اهداف تکسانیت می باشد.

ده سال ضمانت کیفیت محصولات ارمغانی است به خریداران به پاس اطمینان و انتخاب تکسانیت. یک دهه تجربه، بیش از ۱۰۰ طرح و رنگ، آوازه کیفیت و صادرات به کشورهای همجوار، تکسانیت را محصولی فرامنطقه ای کرده است.

اگر شما قصد خرید صفحات کورین تکسانیت دارید، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

شرکت کورین تکسانیت

شرکت کورین تکسانیت

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>