سمپل کورین ال جی (LG)

سمپل کورین ال جی (LG)

سمپل کورین ال جی – های مکس (LG-hi macs solid surface)

برند کورین ال جی را می توان در کنار برند کورین سامسونگ، محبوب ترین و پرطرفدارترین برندهای بازار دانست. بسیاری از مشتریانی که برای سفارش اجرا و خرید ورق کورین با ایران کورین تماس می گیرند، انتخاب اول و آخرشان، ورق کورین ال جی است. این موضوع البته که بی دلیل نیست. برندهای کره ای تولید کننده ورق کورین یا بعبارت صحیح تر صفحات سخت یکپارچه، کیفیت مطلوبی را به مشتریان ارائه می نمایند. از این رو این صفحات مشتریان و طرفداران بیشتری دارند.

لازم است بدانید که نام اصلی کورین ال جی، صفحات سخت یکپارچه های مکس است. در حقیقت کورین نام اولین برند تجاری تولید کننده این محصول است. نام اصلی این محصول صفحات سخت یکپارچه یا سالید سرفیس است. هر برند برای این محصول خود نام متفاوتی را در نظر می گیرد که ال جی نام صفحات خود را های مکس (hi macs) نهاده است. اما در ایران این محصول با همان نام کورین ال جی شناخته می شود.

اگر تمایل دارید که برای صفحه کابینت آشپزخانه ، کانتر و جزیره آشپزخانه و یا میز منشی دفتر کارتان از کورین ال جی استفاده نمایید، می توانید در این صفحه، تمامی سمپل ها و نمونه های کورین ال جی را مشاهده نمایید. برای این کار شما ابتدا سمپل های موجود در این صفحه را بررسی و مشاهده خواهید نمود و احتمالا از طرح خاصی خوش تان خواهد آمد. کد سمپل را یادداشت نمایید و برای استعلام موجودی سنگ و قیمت آن، با ایران کورین در تماس باشید.پس از انتخاب طرح مناسب، می توانید برای مشاهده سمپل سنگ از نزدیک، با ما در تماس باشید.

برای سفارش اجرا و ساخت صفحه کابینت و …، کارشناسان ایران کورین به محل پروژه شما مراجعت خواهند نمود. در این زمان شما می توانید سمپل کورین ال جی را بطور کامل از نزدیک ببینید و تغییرات نهایی را اعمال نمایید. پس از انتخاب کد سنگ توسط شما و اندازه گیری کار (صفحه کابینت، جزیره آشپزخانه و …) قیمت نهایی اجرای کار بصورت فاکتور برای شما ارسال خواهد شد. اگر تمایل دارید به طور کامل با پروسه اجرای صفحات کورین در شرکت ایران کورین آشنا شوید، پیشنهاد می کنیم لینک زیر را نیز مطالعه نمایید:

اجرای کورین

در ادامه همانطور که اشاره شد، شما می توانید طرح ها و رنگ ها و سمپل های کورین ال جی عرضه شده را مشاهده نمایید. سپس شما باید کد صفحه کورین اعلام شده در زیر هر طرح را به ما اعلام نمایید.

لازم به ذکر است با کلیک بر روی هر تصویر، نمونه بزرگ شده ی آن طرح باز شده تا شما بهتر بتوانید هر کدام از طرح ها را درک کنید و ببینید این محصول بر روی کانتر، کابینت و … به شکل اجرا خواهد شد.

کورین ال جی (کورین های مکس) کلاسیک

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر، می توانید با ایران کورین در تماس باشید و پرسش خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین بصورت کاملا رایگان مشاوره های مورد نیاز را در اختیار شما قرار خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه خدمات سنگ های کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>