سمپل سنگ کورین کومه

سمپل کورین کومه

طرح ها و کدها و سمپل سنگ کورین کومه

کورین کومه توسط شرکت ایرانی کومه سبز آرمانی تولید می شود و در حقیقت یک برند ایرانی کورین است. نام تجاری سنگ های تولیدی این شرکت نیکا یا به عبارت صحیح تر، صفحات یکپارچه (کورین نیکا) می شناسند اما نام کورین کومه کمی معروف تر و شناخته شده تر است. شرکت کومه سبز آرمانی از سال ۱۳۸۰ در زمینه تولید سنگ های مصنوعی فعالیت می کند.

در رابطه با ویژگی ها و مشخصات این سنگ مصنوعی شرکت کومه اطلاعات زیر را ارائه نموده است:

 – مقاومت در برابر حرارت تا دمای ۲۱۲ درجه سانتیگراد

 – تراکم بالا در ساخت صفحات کورین کومه که سبب می شود این سنگ ها در برابر لکه پذیری ناشی از ریختن مایعات، مواد غذایی و همینطور مواد اسیدی بسیار مقاوم باشد.

 – عدم وجود حفره، خلل و فرج و در سطح سنگ کورین نیکا که سبب می گردد باکتری ها و قارچ اجازه رشد نیابند و از این رو می توان نسبت به بهداشتی بودن محیط اطمینان خاطر داشت.

 – ایجاد و خلق فضایی زیبا بواسطه زیبایی سنگ های مصنوعی

 – تنوع طرح و رنگ و قابلیت انتخاب طرح های متفاوت

در مجموع با توجه به بررسی های ایران کورین طی سالیان نشان می دهد، کورین کومه در دسته سنگ های مصنوعی با کیفیت دسته بندی می گردد.

در این بخش نمونه ها و کدها و سمپل سنگ کورین کومه را آماده نموده ایم که می توانید در این بخش آنها را مشاهده نمایید. لازم به ذکر است برای بزرگنمایی می توانید بر روی تصاویر کلیک کنید تا تصایر سنگ ها را در مقیاس بزرگ تر مشاهده نمایید.

برای سفارش کوریه کومه (سفارش خرید صفحات یا سفارش اجرای برای آشپزخانه و …) می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. همچنین چنانچه تمایل دارید نسبت به نحوه اجرای پروژه کورین برای صفحه کابینت و … اطلاعات بیشتری کسب نمایید می توانید صفحه زیر را مطالعه نمایید:

فروشگاه اینترنتی صفحه کابینت

کاربرد کدهای سنگ چیست؟

شما پیش از سفارش کورین، می توانید نمونه کدها را بررسی نمایید و در هنگام تماس برای سفارش خرید یا اجرا، می توانید کد سنگ مورد نظرتان را اعلام نمایید. لازم به ذکر است شما همواره می توانید برای مشاهده سمپل سنپ ها از نزدیک درخواست دهید.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>