صفحه کابینت کورین

صفحه کورین کابینت و کانتر

 استفاده از صفحه کورین برای صفحه کابینت و کانتر

در این مطلب قصد داریم شما را متریالی با نام کورین آشنا نماییم. ویژگی های مهم آن را برشماریم و در نهایت به شما بگوییم که چرا باید این صفحه کابینت کورین را استفاده نمایید. کورین یا بعبارت دیگر سنگ مصنوعی کورین عنوانی است که برای صفحات سخت یکپارچه مورد استفاده قرار می گیرد. اولین بار، این محصول که با عنوان انگلیسی Solid Surface به بازار عرضه می گردد، توسط برند آمریکایی کورین به بازار ایران وارد شد. مانند بسیاری دیگر از محصولات نظیر تاید که نام تجاری برند تولید کننده پودر لباسشویی بود، نام کورین از آن روز به بعد در بازار ایران ماندگار شد و سالهاست که در ایران با این نام شناخته می شود اما چنانچه اشاره شد، کورین نام یک برند آمریکایی تولید کننده صفحات مصنوعی است.

در همین راستا شرکت های مختلف تولید کننده صفحات یکپارچه، عناوین مختلفی را برای محصولات تولیدی خود مورد استفاده قرار می دهند. به عنوان مثال، برند ال جی سطوح سخت خود را “های مکس” می نامد و سامسونگ به این محصول عنوان “استارون” و جدیدا “لوته” می دهد. برندهای ایرانی نیز همین برنامه را در دستور کار خود دارند. به عنوان مثال، اورانوس نام محصول خود را کرولیت گذاشته است. از این داستان که بگذریم، شما می توانید این محصول را همان کورین بنامید و به طبع آن به مجریان این محصول، عنوان کورین کار اطلاق می گردد.

سمپل های کورین

امروزه کورین توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید و به بازار عرضه می گردد. در بازارهای جهانی تنوع برند کمی از ایران بهتر است اما برندهای اصلی تولید کننده کورین، در ایران نیز محصولات خود را عرضه می نمایند. در ادامه می توانید سمپل بهترین و با کیفیت ترین برندهای تولید کننده کورین را مشاهده نمایید. برای این کار کافی است بر روی لینک های زیر کلیک نمایید و وارد صفحه مشاهده سمپل ها شوید.

لازم است بدانید پس از اعمال تحریم های آمریکا علیه ایران، برندهای خارجی حضور کمرنگ تری در بازار ایران دارند و به همین دلیل بسیاری از سمپل ها متاسفانه با عدم موجودی روبرو هستند. به طور ویژه می توان به برندهای ال جی و سامسونگ اشاره نمود که در امروزه در بازار ایران، برخی از کدها موجود و برخی دیگر موجود نیستند.بنابراین، پیشنهاد می کنیم برندهای مختلف را مشاهده نموده و برای سفارش اجرای کورین، چندین کد را انتخاب نموده و اولویت بندی نمایید. بدین شکل می توانید طرحی که مد نظرتان هست را پیدا نمایید.

کورین دارای طرح های بسیار زیاد و متنوعی است. برندهای مختلف، طرح های متفاوتی را تولید می کنند. همین موضوع در مورد رنگ نیز صادق است. یعنی شما طیف گسترده ای از رنگ و طرح را در اختیار خواهید داشت.  این تنوع بالا در طرح و رنگ، یکی از بزرگترین مزایای صفحات کورین است. در ادامه، به بررسی انواع موارد استفاده کورین خواهیم پرداخت تا با این متریال بیشتر آشنا شوید.

کورین را کجا استفاده کنیم؟

موارد کاربرد و استفاده از سنگ مصنوعی کورین بسیار زیاد است. به طور کل و در مجموع می توان این متریال را برای استفاده بر روی هر نوع سطحی مناسب دانست. بویژه سطوحی که بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و آب ریزی بر روی آنها زیاد است. یکی از بخش هایی که متریال کورین در آن بیشترین مورد استفاده را دارد، کابینت و کانتر است. امروزه می توان به طور قطع گفت، در تمامی ساختمان های نوساز از کورین برای صفحه کابنیت و یا کانتر استفاده می شود. این استفاده در اصطلاح انگلیسی Corian Contertop نامیده می شود. اگر بخواهیم بطور دقیق تر و لیست وار موارد کاربرد این متریال را تشریح نماییم، باید صفحه کابینت ، صفحه جزیره آشپزخانه، صفحه کانتر آشپزخانه ، صفحه و بدنه استندهای نمایشگاهی و فروشگاهی، صفحه روشویی در سرویس های بهداشتی عمومی و خصوصی، صفحه میز در آزمایشگاه ها، صفحه میز در بیمارستان ها و فضاهای اداری ، کانتر یا میز رسپشن در فضاهای اداری و مطب های پزشکی و … اشاره نمود.

مزایا و ویژگی های صفحه کابینت کورین

کورین دارای سطح غیر متخلل است یعنی روی سطح آن خلل و فرجی وجود ندارد. از این رو، آب در آن نفوذ نمی کند و یا بعبارت دیگر به سختی نفوذ می کند. از این رو برای سطوحی که در آنها احتمال آب ریزی زیاد است، کورین انتخاب بسیار خوبی است. به همین دلیل برای روشویی ها در سرویس های بهداشتی، کورین بهترین انتخاب ممکن است. از سوی دیگر عدم نفوذ آب در سطح کورین باعث می شود تا این متریال آنتی باکتریال باشد.

ویژگی مهم دیگر کورین این است که می توان محل درز و اتصالات را روی صفحه از بین برد. بدین معنا که محل اتصال قطعات مختلف کورین، با ساب زدن از بین خواهند رفت. در نظر بگیرید که چندین متر طول کابینت دارید. اگر از کورین برای صفحه کابینت استفاده نمایید، می توانید قطعات مختلف کورین که در کنار یکدیگر قرار می گیرند را از طریق ساب زدن یک تکه و به عبارت صحیح تر یکپارچه نمود. در نهایت صفحه کابینت شما بدون هر گونه درز خواهد بود. ماهیت کورین بدین شکل است که با سمباده و دستگاه مخصوص آن می توان سطح کورین را ساب زدن درزها نیز به همین شکل از بین می روند و البته محل اتصالات، از طریق چسب های مخصوص کورین کاملا محکم می شود به نحوی که صفحه کاملا یک تکه خواهد شد.

همچنین، ویژگی و قابلیت ساب خوردن در کورین سبب می گردد که بتوان در صورت بروز خط و خش به مرور زمان، از طریق ساب زدن با سمباده بتوان تمامی خط و خش ها را از بین برد و بدین شکل، صفحه کابینت شما، مانند روز اول صاف، صیقلی و درخشنده باشد. ویژگی رفع خط و خش های پیش آمده به مروز زمان، از مهم ترین ویژگی های سنگ کورین است.

لازم است بدانید که کورین یکپارچه است. یعنی هر عمقی از این سنگ که ضخامت ۱۲ میلیمتری دارد ، دقیقا مانند سطح رویی آن است. هر قدر کورین را با سمباده بسبانید، باز سطحی که بدست می آید مانند سطح رویی است. این ویژگی را در کمتر متریالی می توان مشاهده نمود.

نحوه اجرای کورین، هزینه و زمان مورد نیاز

کورین به دلیل اجرای تمیز و بی نقص، قیمت مقرون به صرفه، بدون درز بودن، قابلیت اصلاح در صورت بروز هرگونه خط و خش و … به انتخاب شماره یک برای صفحه کابینت و کانتر تبدیل شده است. همینطور در خانه ها و فضاهای مدرن که از آشپزخانه جزیره ای بهره می برند، کورین انتخاب شماره ی یک برای صفحه و همینطور بدنه جزیره به شمار می رود.

از طرف دیگر تنوع در رنگ و طرح، دست شما را در انتخاب باز می گذارد. شما می توانید یک سطح صاف و یکدست داشته باشید و یا طرحی شبیه سنگ مرمر و یا حتی طرحی شبیه سنگ گرانیت. این تنوع بی نظیر، کورین یا سنگ مصنوعی را تبدیل به انتخاب مناسب برای سطوح مختلف نموده است.

در رابطه با نحوه اجرای کورین ، هزینه و مدت زمان مورد نیاز برای انجام کار ، اطلاعات بسیار دقیق و کاملی را در صفحه زیر فراهم آورده ایم. دعوت می کنیم برای آگاهی از روند انجام کار، حتما سری به لینک زیر بزنید و اطلاعات آن را مطالعه نمایید.

اجرای کورین

نکته ای که ذکر آن ضروری به نظر می رسد، قیمت ورق کورین است. بسیاری از دوستانی که با ایران کورین تماس می گیرند، می خواهند قیمت هر مترطول کورین یا قیمت ورق کورین را نیز استعلام نمایند. با توجه به نوسانات قیمت بازار، در حال حاضر استعلام قیمت کورین بصورت تلفنی صورت می گیرد. اما می توانید از لینک زیر نیز برای مشاهده قیمت ها استفاده نمایید:

لیست قیمت کورین

در ادامه دعوت می کنیم ۲۰ نمونه آشپزخانه، جزیره ی آشپزخانه و کانتر و روشویی سرویس بهداشتی را مشاهده نمایید که در آنها از مدل های مختلف کورین استفاده شده است.

اگر قصد اجرای کورین بر روی هر سطحی را دارید و در رابطه با نحوه ی اجرا، هزینه های انجام کار و … نیاز به مشاوره دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما سعی می کنیم بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار دهیم.

صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر  صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر

صفحه کورین کابینت و کانتر  صفحه کورین کابینت و کانتر  صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر   صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر صفحه کورین کابینت و کانتر

صفحه کورین کابینت و کانتر

شرکت کورین ایران کورین

ایران کورین، عرضه خدمات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>