سمپل کورین تکسانیت (TAXANITE)

سمپل کورین تکسانیت ، سمپل کورین گلستون

سمپل کورین ایرانی تکسانیت (TAXANITE)

تکسانیت یکی از برندهای تولید کننده کورین ایرانی است. این سنگ کورین توسط شرکت گلستان بلور تولید می گردد. به نقل از این شرکت کورین یا سنگ يکپارچه تکسانيت دارای ویژگی های زیر است:

  • تنوع رنگی بیش از ۵۰ رنگ
  • اجرای بدون درز
  • ضد قارچ و باکتری
  • مقاوم
  • نظافت و نگهداری آسان

شرکت کلستان بلور به غیر از صفحات کورین تکسانیت ، کاسه روشویی و سینک همرنگ صفحه و از جنس کورین را نیز تولید می کند تا شما بتوانید صفحه و سینک یکسان داشته باشید. همانطور که می دانید، کورین یا به عبارت صحیح تر صفحات سخت یکپارچه که در ایران با نام کورین شناخته می شوند، یکی از بهترین متریال های ممکن برای پوشش سطوح می باشند. سطوحی نیز صفحه کابینت، صفحه جزیره آشپزخانه، کانتر و … . حال چنانچه صفحه کابینت و سینک ظرفشویی آشپزخانه به صورت یک شکل باشند، این موضوع سبب زیبایی دو چندان آشپزخانه شما خواهد شد.

در این قسمت تمامی طرح ها و رنگ ها و سمپل کورین تکسانیت (سمپل کورین گلستون) ارائه شده است که شما می توانید جهت سفارش، کد مورد نظرتان را انتخاب و جها استعلام موجودی و قیمت به ما اعلام نمایید. لطفا برای بزرگنمایی، بر روی تصاویر سمپل ها کلیک نمایید.

همچنین شما می توانید جهت خرید و اجرای کورین تکسانیت، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

اگر قصد سفارش اجرای کورین باری سفحه کابینت آشپزخانه، کانتر و جزیره و یا روشویی سرویس بهداشتی را دارید، جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه اجرای کورین، به لینک زیر مراجعه نمایید:

اجرای کورین

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>