پروژه های ایران کورین : اجرای صفحه کورین اورانوس کد ۴۱۴

اجرای صفحه کورین اورانوس کد 414
اجرای سنگ کورین اورانوس ۴۱۴ برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه

اجرای صفحه کورین اورانوس کد ۴۱۴

در این مطلب قصد داریم به بررسی یکی دیگر از پروژه های انجام شده توسط شرکت ایران کورین بپردازیم. فعالیت اصلی مجموعه ایران کورین، اجرای سنگ کورین و سنگ کوارتز برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه ، ساخت صفحه روشویی برای سرویس های بهداشتی و … است.

در این پروژه هم سنگ کورین، برای ساخت صفحه کابینت و جزیره مورد استفاده قرار گرفته است. سنگ کورین ای که در این پروژه مورد اجرای قرار گرفته است، کورین اورانوس کد ۴۱۴ می باشد. این سنگ رنگ مشکی با دانه های رنگی (قهوه ای – قرمز) دارد. سمپل این سنگ کورین را می توانید در ادامه مشاهده نمایید:

سمپل کورین اورانوس
سنگ کورین اورانوس کد GR-414

در ادامه می توانید تصاویر مربوط به سنگ کورین اجرا شده را مشاهده نمایید.

اورانوس ، یکی از تولید کنندگان ایرانی سنگ کورین می باشد. صفحات کورین تولید شده توسط شرکت سنگ های مصنوعی اورانوس، در رده میانی بازار قرار می گیرند. یعنی از نظر کیفیت، این سنگ ها از برندهایی نظیر ال جی و سامسونگ و … پایین تر و در میان سنگ های کورین ایرانی، در جایگاه بالا قرار می گیرند. در واقع کورین اورانوس یکی از سنگ های با کیفیت ایرانی است.

اگر به دنبال سنگ کورین با رنگ مشکی هستید، اورانوس کد ۴۱۴ می تواند یکی از گزینه های پیش روی شما باشد.

در این آشپزخانه همانطور که در تصاویر مشخص است، کابینت ها از نوع ممبران هستند. به طور معمول، برای کابینت های ممبران از سنگ کورین یا کوارتز استفاده می شود. چرا که این سنگ ها قابلیت اجرای ابزار دارند. یعنی پیشانی کار یا همان لبه بیرونی صفحه ، بصورت پلکانی ابزار می خورد. این ابزار می تواند دوپله ، سه پله و یا ساده باشد!

اگر شما هم قصد خرید و اجرای صفحه کورین و یا کوارتز برای کابینت های آشپزخانه تان را دارید، می توانید برای دریافت مشاوره در زمینه انتخاب صفحه کابینت ، استعلام قیمت های برندهای مختلف و همینطور سفارش اجرای صفحه کابینت از طریق شماره های زیر با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>