اجرای کورین مشکی برای صفحه کابینت و جزیره

کورین مشکی برای صفحه کابینت

اجرای کورین مشکی برای صفحه کابینت و جزیره

برخی از مشتریانی که با ایران کورین تماس می گیرند، به دنبال استفاده از کورین به رنگ مشکی هستند. باید به اطلاع تمامی عزیزان برسانیم که تقریبا تمامی برندهای تولید کورین، چه ایرانی و چه خارجی، کورین به رنگ مشکی را تولید می کنند. کورین مشکی می تواند ساده و یا دانه دار باشد. دانه ها نیز می توانند درشت یا ریز باشند و همه اینها بسته به نظر شما خواهد داشت.

در این بخش، برای شما عزیزان نمونه ای از اجرای کورین مشکی برند اورانوس کد Gr304 Mocha granite را آماده نموده ایم. این صفحه کورین مشکی بر روی کابینت و همینطور جزیره سفید ممبران کار شده است. وقتی یک آشپزخانه با کابینت های ممبران یا به عبارت صحیح تر، کلاسیک داریم، هیچ انتخابی به جز کورین یا کوارتز نمی تواند برای صفحه مناسب باشد. چرا که چنین کابینت هایی بطور حتم برازنده یک سنگ مرغوب و با کیفیت هستند.

برند اورانوس یکی از مرغوب ترین تولیدکنندگان کورین در ایران است و طیف وسیعی از رنگ ها را تولید و به بازار عرضه می نماید. اگر قصد خرید صفحه کابینت از جنس کورین و یا کوارتز و یا نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاور در رابطه با کورین دارید، می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. ما بی صبرانه منتظر شنیدن صدای شما هستیم.

کورین مشکی برای صفحه کابینت کورین مشکی برای صفحه کابینت

کورین مشکی برای صفحه کابینت

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>