سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی

سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی

سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی

یکی از نکات مهم در مورد سنگ کوارتز زیبایی بی حد و حصر آن است. کوارتز دارای زیبایی در طرح و همچنین سطح شفاف و براق است و یکی از مناسب ترین متریال ها برای استفاده بر روی سطوح است. چرا که دارای مفاومت بسیار بالایی در برابر انواع صدمات، ضربات و خط و خش هاست و ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد. از این رو، برای سطوحی مانند صفحه کابینت، کانتر، جزیره و … پیشنهاد اول ما استفاده از صفحات کوارتز است.

برخی از فروشگاه ها، با توجه به محصول یا خدماتی که ارائه می کنند، نیاز به یک دکوراسیون لوکس دارند. به طور حتم بخشی از دکوراسیون طراحی داخلی هر فضا، بستگی به میزها و کانترهایی است که در آن مورد استفاده قرار می گیرد.  به این شکل برای فضاهایی که نیاز به کمی لوکس بودن دارند، هیچ چیز به اندازه صفحه کوارتز جواب نمی دهد. به عنوان مثال برای سالن های زیبایی، فضاهای آرایشگاه و …، که نیاز به لوکس بودن دارند، می توان برای کانتر ها و میز ها از صفحات کوارتز استفاده نمود. در این بخش، ما نمونه ای از اجرای سنگ کوارتز برای کانتر و میز یک سالن زیبایی را آماده نموده ایم تا بصورت تصویری، آنچه در مورد کیفیت و زیبایی کوارتز می گوئیم را مشاهده نمایید.

مدل سنگ کوارتزی که در این سالن زیبایی به کار گرفته شده است، کوارتز سایلستون اسپانیا کد Bianco Calacatta است. تصویر اسلب این سنگ را در انتهای این مطلب قرار داده ایم. همچنین برای مشاهده ی تمامی کدها و طرح های سنگ کوارتز سایلستون می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

کوارتز سایلستون

لازم به ذکر است به صورت عمومی سنگ های کورین و کوارتز دارای رگه نیستند. در واقع در بیشتر طرح ها، این سنگ ها دارای دانه های ریز و درشت هستند. اگر به دنبال خرید سنگ کوارتز رگه دار هستید و این نوع سنگ را می پسندید، تنها برند سایلستون اسپانیا این طرح سنگ را تولید می کند.

کوارتز های تولید شده توسط شرکت سایلستون اسپانیا که در زمینه تولید انوع سنگ های مصنوعی فعالیت می کند، یکی از باکیفیت ترین سنگ های مصنوعی تولید شده در دنیاست. مقاومت این سنگ در برابر انواع صدمات، به حدی بالاست که هیچ متریالی نمی تواند با آن رقابت کند. بنابراین اگر به دنبال خرید محصولی هستید که بتوانید از آن بر روی کانتر، میز، صفحه کابینت آشپزخانه، جزیره آشپزخانه و … استفاده نمایید، این برند سنگ مصنوعی، بهترین انتخاب خواهد بود.

اگر قصد استفاده و خرید و یا سفارش اجرای سنگ کوارتز برای کانتر فضای کار یا آشپزخانه منزل تان را دارید، می توانید جهت دریافت مشاوره و استعلام قیمت کوارتز ، با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید. علاوه بر این، هر سوالی در رابطه با طرح ها، نوع جنس، مقاومت و … دارید، می توانید با ما در تماس باشید.

سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی

در ادامه می توانید اسلب سنگ کوارتز سایلستون کد Bianco Calacatta را مشاهده نمایید.

سنگ کوارتز برای کانتر و میز آرایشگاه و سالن زیبایی

اگر در رابطه با خرید، اجرا، هزینه های کار، نحوه انجام کار، مدت زمان مورد نیاز برای اجرای سنگ کوارتز برای کانتر و میز سالن زیبایی و …، سوالی در ذهن دارید، علاوه بر تماس، می توانید از بخش زیر سوالات و پرسش های خود را مطرح نمایید. کارشناسان ایران کورین در سریع ترین زمان ممکن پاسخ سوال شما را خواهند داد.

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>