سنگ کوارتز طرح کلکته ساده و گلد

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

سنگ کوارتز طرح کلکته گلد

یکی از زیباترین طرح های سنگ طبیعی ، طرح کلکته است. منظور از طرح کلکته سنگ سفید با رگه های درشت مشکی است. یا به عکس، سنگ مشکی با رگه های درشت سفید هم با نام کلکته مشکی شناخته می شود.

در واقع بهتر است اینطور بگوییم که ابتدا یک شرکت تولید سنگ، نام سنگ های سفید با رگه های درشت را کلکته گذاشت و از آن پس، این طرح از سنگ با نام کلکته شناخته می شود. حالا چه سنگ طبیعی باشد و چه سنگ مصنوعی!

خوب است بدانید، در بین سنگ های مصنوعی ، ابتدا شرکت سایلستون اسپانیا اقدام به تولید این طرح از سنگ نمود که با نام سنگ کوارتز سایلستون اسپانیا شناخته می شد و در بازار ایران نیز موجود بود. اما در حال حاضر یعنی سال ۱۴۰۰ این مدل سنگ کوارتز دیگر وارد بازار ایران نمی شود و در حال حاضر ، سنگ کوارتز-کورین مارمونایت اقدام به تولید سنگ های  مشابه می نماید که با طرح کلکته مارمونایت شناخته می شود. در تصاویر زیر می توانید هر دو نوع سنگ را مشاهده نمایید:

سمپل کوارتز سایلستون
کوارتز سایلستون Bianco-Calacatta
کورین مارمونایت
سنگ مارمونایت Marmonite ms2123 calcategold (کلکته گلد)

همانطور که در تصاویر بالا مشخص است، سنگ کوارتز سفید با رگه های مشکی یا خاکستری با نام کلکته نامگذاری می شود.

در حال حاضر در بازار ایران، سنگ کوارتز مارمونایت طرح کلکته وجود دارد که شما می توانید از طریق شرکت ایران کورین نسبت به تهیه این سنگ و همینطور اجرای این سنگ کوارتز برای صفحه کابینت و جزیره آشپزخانه اقدام نمایید.

آیا سنگ کورین با طرح کلکته هم داریم؟

لازم است بدانید، در بین سنگ های کورین ، طرح کلکته وجود ندارد. یعنی هیچ برند کورین ای ، چه برندهای ایرانی تولید کننده سنگ کورین و چه برندهای خارجی نظیر سامسونگ ، ال جی ، هانکس و … این طرح را تولید نمی کنند. بدلیل ماهیت سنگ کورین و مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت سنگ کورین ، امکان ساخت سنگ کورین با طرح کلکته وجود ندارد! شما اکثرا سنگ کورین را با دانه های زیر و درشت مشاهده می کنید اما سنگ کورین با رگه های درشت را به هیچ وجه.

از نظر کیفیت کوارتز با طرح کلکته چطور است؟

سنگ کوارتز سایلستون اسپانیا از کیفیت ممتاز و بسیار بالایی برخودار است. این سنگ ها به دلیل کیفیت بالا در ساخت و مواد اولیه مصرفی ، عمر و دوام بسیار بالایی دارند و سالهای طولانی زیبایی اولیه خود را حفظ خواهند کرد. البته ناگفته نماند که کوارتز سایلستون، قیمت نسبتا بالایی دارد و با قیمت ارز در بازار ایران، قیمت تمام شده آنها بسیار بالا خواهد بود!

اما کوارتز مارمونایت، در مقایسه با کوارتز سایلستون از کیفیت پایین تری برخودار است. البته قیمت این سنگ هم بسیار پایین تر از سایلستون است. کوارتز مارمونایت در واقع یک سنگ ترکیبی است. مغز این سنگ از جنس کورین است و در هر دو طرف سنگ، لایه ای نازک از سنگ کوارتز کار شده است.

همانطور که بالاتر اشاره شد، شما می توانید سنگ کوارتز مارمونایت را از طریق شرکت ایران کورین تهیه نمایید. جهت استعلام قیمت روز سنگ کورین، سفارش اجرا و ساخت و همینطور دریافت هر گونه مشاوره در این رابطه، از طریق شماره های زیر با ایران کورین در تماس باشید:

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

۰۹۱۲-۴۶۳۰۳۶۵

سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار
سنگ کوارتز سفید و مشکی رگه دار

شرکت ایران کورین

عرضه و اجرای انواع سنگ های مصنوعی کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>