سنگ کورین دانه ریز ، بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه

سنگ کورین دانه ریز ، بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه
بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه

سنگ کورین دانه ریز ، بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه

اگر قصد دارید برای کابینت آشپزخانه تان صفحه کابینت بخرید، یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شما برای صفحه کابینت ، سنگ کورین یا صفحه کورین است. سنگ کورین، شباهت بسیار زیادی از نظر ظاهر به سنگ طبیعی دارد و از این رو به این سطوح سخت، سنگ مصنوعی گفته می شود.

سنگ کورین توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود. تقریبا در تمامی برندهای تولید کننده سنگ کورین ایرانی و خارجی شما می توانید طرح های با دانه بندی زیر و یا درشت را پیدا کنید. در واقع باید این طور گفت که سنگ کورین با دانه های زیر یکی از محبوب ترین و مرسوم ترین طرح های موجود سنگ کورین است.

در ادامه برای شما نمونه های متنوع از سنگ کورین با دانه های زیر را آماده نموده ایم که بر روی سطوح مختلف از جمله صفحه کابینت ، جزیره آشپزخانه و سایر سطوح مشابه به کار گرفته شده اند. رنگ پایه صفحه کابینت در این سنگ ها سفید ، کرم ، خاکستری و … هستند و دارای دانه های با رنگ های سفید ، مشکی، خاکستری و … می باشند.

بررسی ویژگی های سنگ کورین دانه زیر

سنگ کورین با دانه بندی زیر مانند تمامی صفحات کورین دارای ویژگی های مشخصی است که در ادامه بصورت لیست وار به این ویژگی ها اشاره می کنیم:

۱ – مقاوم در برابر نفوذ آب : شاید مهم ترین ویژگی سنگ کورین این باشد که در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است و آبی که روی سطح سنگ ریخته شود، به درون سنگ نفوذ نمی کند و از آن عبور هم نمی کند!

۲ – مقاوم در برابر حرارت : سنگ کورین تا حد قابل قبولی در برابر حرارت مقاوم است. البته بهتر است که از قرار دادن اجسام داغ مانند قابلمه داغ بر روی سنگ کورین خودداری نمایید.

۳ – تنوع بالای طرح و رنگ: سنگ کورین دارای تنوع بسیار بالایی از طرح و رنگ است. رنگ های روشن و تیره و با طرح های ساده و دانه دار و …. . این تنوع بالای طرح و رنگ باعث می شود تقریبا هر سلیقه ای پوشش داده شود و شما بتوانید مطابق با دکوراسیون منزل و آشپزخانه تان ، سنگ مورد نظرتان را پیدا کنید.

۴ – اجرای بدون درز : یکی از ویژگی های شاخص سنگ کورین این است که به شما قابلیت اجرای بدون درز می دهد. به این معنا که سنگ روی صفحه کابینت بصورت کاملا یکپارچه و بدون درز اجرا خواهد شد و شما هیچ درزی روی صفحه کابینت نخواهید داشت.

۵ – قابلیت ترمیم و تعمیر : سنگ کورین یک قابلیت بسیار مهم دارد و آن هم این که در صورت ایجاد هر گونه ترک یا شیار روی سنگ و حتی شکستگی، می توان آن را ترمیم نمود.

۶ – قابلیت رفع خط و خش : یکی از ویژگی های مهم دیگر سنگ کورین این است که می توان در صورت ایجاد خط و خش و خراشیدگی روی سطح سنگ ، خراشیدگی ها را با یک سمباده بطور کامل برطرف نمود!

چنانچه قصد دارید برای صفحه کابینت آشپزخانه تان از سنگ کورین با دانه های ریز استفاده کنید، می توانید جهت استعلام قیمت ، مشاوره در ارتباط با انتخاب سنگ کورین و همچنین سفارش ساخته صفحه کابینت و جزیره برای آشپزخانه تان با شرکت ایران کورین در ارتباط باشید:

۰۹۱۲-۴۶۳۰-۳۶۵

۰۹۱۲-۸۸۶۶-۷۸۰

سنگ کورین دانه ریز ، بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه
بهترین انتخاب برای صفحه کابینت آشپزخانه

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>