نمونه عکس اجرای سنگ مصنوعی برای صفحه

عکس اجری سنگ مصنوعی

تصاویر و نمونه های صفحه کابینت، صفحه کانتر، میز و … با سنگ مصنوعی

ما در گروه ایران کورین، همواره می کوشیم نمونه های اجرا شده سنگ مصنوعی (سنگ مصنوعی کورین – سنگ مصنوعی کوارتز) را در اختیار شما قرار دهیم. هدف ما از این کار این است که چنانچه شما قصد دارید از سنگ مصنوعی برای صفحه کابینت آشپزخانه، صفحه جزیره، کانتر و میز منشی و … استفاده نمایید، بتوانید پیش از خرید و سفارش اجرا، نمونه هایی اجرا شده ی آنها را دیده باشید.

سنگ مصنوعی در بازار ایران نسبتا متنوع است. اما سنگ هایی که به منظور استفاده بر روی صفحه به کار می روند، محدود به سنگ های کورین و کوارتز و دکتون و … می باشند. سایر سنگ های مصنوعی برای کارهای دکوراتیو و استفاده بر روی دیوار طراحی و ساخته شده اند که موضوع بحث ما نیستند.

وب سایت ایران کورین، در نظر دارد در چند مطلب مجزا، بیش از ۴۰۰۰ نمونه عکس از اجرای کورین و کوارتز را با شما به اشتراک بگذارد. این قسمت، بخش دوم گالری تصاویر است. در بخش اول یک مجموعه کامل شامل بیش از ۱۰۰۰ نمونه صفحه کورین کار شده را با شما به اشتراک گذاشته این که از طریق لینک زیر می توانید آنها را بررسی نمایید:

گالری تصاویر انواع سنگ کورین و سنگ کوارتز اجرا شده

شما به عنوان کسی که قصد استفاده از کورین یا کوارتز برای صفحه کابینت و … را دارد می توانید نمونه کارهای اجرا شده را مشاهده نمایید و ایده های بسیار خوب در مورد کار خودتان به دست آورد.

همچنین همکاران کورین کار می توانند با مشاهده و بررسی این نمونه های اجرا شده، ایده هایی جدید برای ارائه به مشتری داشته باشند.

و اما در این بخش یعنی بخش دوم گالری تصاویر، شما می توانید نمونه های بسیار زیاد دیگری را مشاهده و بررسی نمایید. با ایران کورین همراه باشید.

گالری شماره ۱۱:

گالری شماره ۱۰:

گالری شماره ۹:

 

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>