آشپزخانه مدرن با صفحه کابینت کورین ساده

صفحه کابینت کورین ساده

آشپزخانه مدرن با صفحه کابینت کورین ساده

همانطور که می دانید کورین را با عنوان سنگ مصنوعی می شناسند. دلیل این امر شباهت زیاد طرح های کورین به سنگ طبیعی است که البته هدف از ساخت کورین نیز همین بوده است. در این میان برندهای تولید کننده کورین، چه ایرانی و چه خارجی، صفحات کورین ساده با رنگ های مختلف نیز تولید می کنند. این طرح های ساده کمتر مورد استقبلا قرار می گیرند. از این رو در این بخش به سراغ یک آشپزخانه مدرن رفته ایم تا نشان دهیم می توان برای ساخت یک فضای مدرن، از کورین ساده نیز استفاده نمود.

البته لازم به ذکر است، کورین در ارتباط و هماهنگی با سایر تجهیزات و اکسسوری های آشپزخانه نظیر کابینت و … است که فضایی مدرن می سازد. اما زیبایی و سادگی کورین را نمی توان انکار نمود. در این آشپزخانه، از کورین با رنگ متمایل به خاکستری کمرنگ استفاده شده است (سفید – خاکستری). این صفحه کابینت بر روی کابینت هایی با رنگ خاکستری قرار گرفته اند.

در ادامه دعوت می کنیم تصاویر این آشپزخانه را مشاهده نمایید. برای استعلام قیمت کورین و کوارتز و سفارش اجرای پروژه، می توانید با ایران کورین در تماس باشید.

صفحه کابینت کورین ساده صفحه کابینت کورین ساده صفحه کابینت کورین ساده صفحه کابینت کورین ساده

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>