آیلند آشپزخانه با کورین میسی سندد کرم

کانتر آشپزخانه کورین ، کورین میسی سندد کرم

آیلند آشپزخانه با کورین میسی سندد کرم

همانطور که می دانید، میسی یکی از زیربرندهای کورین اورانوس است. این نوع کورین را می توان یکی از مرغوب ترین انواع صفحه کورین ایرانی دانست. در حال حاضر اورانوس با تولید میسی بازار رنگ های پرمصرف ال جی و سامسونگ را هدف گرفته است و طرح هایی شبیه به سندد صحارا و سندد کرم را تولید می نماید. در پی افزایش قیمت کورین برندهای خارجی، می توان این سنگ را که شباهت زیادی به نمونه خارجی دارد را جایگزین مناسبی دانست.

در این بخش نمونه ای از اجرای کورین میسی سنند کرم برا صفحه کابینت، آیلند آشپزخانه (جزیره آشپزخانه) و کانتر ار مشاهده نمایید. این کار به سبک کلاسیک انجام شده است و تصاویر متعلق به وب سایت رسمی شرکت اورانوس هستند.

اگر قصد خرید، سفارش و اجرای کورین برای کانتر، جزیره و صفحه کابینت آشپزخانه  را دارید می توانید با مشاورین خود در ایران کورین در تماس باشید.

کانتر آشپزخانه کورین ، کورین میسی سندد کرم کانتر آشپزخانه کورین ، کورین میسی سندد کرم کانتر آشپزخانه کورین ، کورین میسی سندد کرم

شرکت کورین ایران کورین

عرضه و اجرای صفحات کورین و کوارتز

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>